pondělí 30. listopadu 2015

Recenze: Divotání

Ahoj, dneska to bude recenze (ano po dlouhé době :D) a to na Divotání!!!


Název: Divotání
V originále: Unhinged
Spisovatel: A. G. Howardová
Nakladatelství: CooBoo
Série: Šepotání














 Anotace:
Alyssa Gardnerová propadla králičí dírou a postavila se pentlochňapovi. Zachránila život Zachovi, klukovi, kterého miluje, a unikla intrikám zvráceně svůdného Morfea i pomstychtivé Červené královny. Teď musí odmaturovat, přežít maturitní ples a pak může nastoupit na vysněnou prestižní uměleckou školu v Londýně.
Všechno by to bylo snazší, kdyby její matka, již právě propustili z ústavu pro duševně choré, nebyla tak přehnaně podezíravá a starostlivá. A mnohem snazší, kdyby se Morfeus jednoho dne neobjevil v její škole, aby ji nalákal na další nebezpečné dobrodružství v ponuré Říši divů – kam sama (tak trochu) patří. Alyssa se musí vyrovnat s jeho znepokojující přítomností ve skutečném světě a zároveň se pokouší Zachovi prozradit pravdu o minulosti, kterou zapomněl. Záblesky z Říše divů se postupně dostávají do jejích obrazů a vlastního života, Červená není daleko!
Pokud Alyssa zůstane ve světě lidí, vystaví nebezpečí Zacha, své rodiče a všechny, které miluje. Ale když znovu projde králičí dírou, bude muset čelit smrtící bitvě, která by ji mohla stát mnohem víc než jen vlastní hlavu.


Allysa, no o té ani nemluvím, je to moje nejoblíbenější postava v Divotání. Morfeuse nemám moc ráda a Zacha mám hodně ráda.

Obálka se mi hodně líbí a v tomto díle místo zelených písmenek máte fialová písmenka. Jinak kniha designově je stejná, jako první díl.
Moc se mi design líbí i obálka, takže velké + pro design a obálku!

 
Zhroutí se na zem v obláčku purpurového saténu a limetkové spodničky,
 skrčí pěkně tvarované nohy a její oči přetékají lítostí tak,
 že by naplnila další oceán slz. 
Krev se roztančí, rozlévá se od kamínku ke kamínku.

Celkově se mi kniha velmi líbila a poslední věta mne úplně rozsekala!!
Oblíbenost u postav mi lítala na horu a dolů. Taky jsem moc nepochopila, jak najednou přes 100 stran jsem neměla ráda Zacha a byla jsem na něj naštvaná.
Jsem ráda, za to jak to dopadlo a jak se to celé rozuzlilo. Je to celkem krátké, ale řekla bych vám jednu malou věc a máte tu spoiler.
 
 
Celkově knihu hodnotím 10/10 body.

Četli jste knihu?
Jak se vám líbila?
Jakou postavu z knihy máte rádi?
 
Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu, Goodreads, youtube a FB stránce



Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!