neděle 8. listopadu 2015

Dlouhé zimní večery | Sweater weather

Ahoj!!! Mám tu sérii článků, které patří k podzimu a k Vánocům. Jeden článek jsem vynechala, protože se mi zrovna moc nelíbil, ale tímto druhým začínám.
Pokud by jste se chtěli zapojit, tak tady máte možnost. No a teď už k článku!



Pokud nevíte co znamená Sweater weather, tak to znamená svetrové počasí. Ty dny kdy si vezmete svůj tlustý a chlupatý svetr a uděláte si pohodu (uvaříte si kávu, čaj a můžete si k tomu vzít dobrou knížku). Já tyhle dny miluju a absolutně si je užívám! Dám vám pár bodů v průběhu článků, co používám na to abych si tyhle dny užila :).

1) Svetr






















Co nejvíc miluju jsou víkendové zimní/podzimní večery, kdy si pustím film, nebo seriál a relaxuju.
Radši mám filmy, ale teď jsem si i dokonce oblíbila jeden seriál, který se jmenuje Young and hungery v překladu Mladý a hladový, je to trošičku romantika, ale hlavně komedie o jídle a trablech s láskou.
Taky miluji sedět u toho filmu/seriálu a mít na sobě tlusté ponožky (nejlepší jsou ty vánoční, no co si budeme povídat) a nějaké roztomilé pyžamo.

2) Tlusté ponožky




















3) Pyžamo





















3) Seriál/ film




















Aby jsme se už konečně odsunuli od seriálů, filmů a oblečení, tak vám tu budu chvilku povídat o knížkách a o mém čtení knih.
Já mám doma stará malé křeslo, které mám postavené vedle postele. Mám přes něj přehozenou deku, abych si to trochu zútulnila. U toho je taky malý stoleček na který si pokládám čaj, nebo kávu, nebo si tam občas položím knihu.
Jakou knihu bych vám doporučila? No, asi bych vám doporučila jakoukoli vánoční knížku a pokud by jste chtěli podzimní, tak asi knížku Bez naděje (sice jsem ji nečetla, ale z té obálky opravdu dýchá podzim).
K tomu si dávám -jak už jsem zmínila - kávu, nebo čaj, spíše čaj. v tomto období piju od Lorda nelsona čaj s hruškou a karamelem. A kávu si dávám Laté, nebo rozpustné a občas si navrch nasypu marsmallow.

4) Kniha




















5) káva/ čaj















To by bylo pro dnešek vše!

Líbil se vám článek?
Jak si užíváte podzim?
Zapojili jste se do této série článků, nebo se zapojíte?
 
Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu, Goodreads, youtube a FB stránce.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!