neděle 15. listopadu 2015

Dlouhé zimní večery | Mé oblíbené vánoční filmy

Tímto článkem budeme dneska pokračovat!! A ještě jednou přidávám odkaz, kdyby jste se chtěli taky zapojit :): Dlouhé zimní večery #4 | Úvodní článek
No a jdeme na dnešní článek!!


Opět jako předtím budu článek proplétat obrázky.
Dnešní článek je o mých oblíbených vánočních filmech, prostě o pohádkách co běží v televizi jen na Štědrý den, znáte to :D.
Začnu mým nejoblíbenějším, a to je film Grinch. Miluju tenhle film už od dětství, ale až minulý rok jsem zjistila-konečně-jak se jmenuje.

1) Grinch
















Další pohádkou je Mrazík, toho určitě, protože jsem si ho pouštěli, jak doma, tak i ve škole.
Je to sice ruská pohádka, ale moc se mi líbí a věřím, že vám taky.

2) Mrazík















Nevím, jestli je tato pohádka přímo česká, nebo pochází z jiné země, ale každopádně je to pohádka o Dvanácti měsíčkách, kterou mám hodně, ale fakt hodně ráda.

3) Dvanáct měsíčků














A konečně opravdová česká pohádka, na kterou se koukáme s celou rodinou je Anděl páně, taky jedna z mých oblíbených pohádek!

4) Anděl páně
















No a poslední pohádka, všem známá Popelka, sice jí má hodně lidí strašně rádo, ale já ji moc nemusím. Ano, je to hezká pohádka, ale ne až tak.

5) Popelka















A malý bonus na závěr je pohádka, na kterou bych se chtěla podívat tento rok. A to je film Elf, nevím jestli běží v televizi, ale chci si ho stáhnout a o Vánocích se na něj podívat.

6) Elf





















Jaký je váš oblíbený vánoční film?
Viděli jste film Elf a jak se vám líbil?
Viděli jste film Grinch a jak se vám líbil?
 
Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu, Goodreads, youtube a FB stránce.


6 komentářů:

  1. Určitě Mrazík, Anděl páně a k Vánócím mi neodmyslitelně patří S tebou mě baví svět. Sice to není pohádka, ale ten film miluji :)
    Na americké vánoční pohádky moc nedívám když už tak filmy :)) Ale není nad české pohádky ! A ano 12 měsíčků je česká pohádka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se vždycky koukám o Vánocích na S tebou mě baví svět, ale nevzpomněla jsem si na to :).
      Zkus se kouknout na Grinche, myslím, že se ti bude líbit :). A děkuju :).

      Vymazat
  2. Mezi mé nejoblíbenější filmy rozhodně patří:
    Stela (kouzelný příběh o přátelství soba a člověka)
    Rozhodně se nemůžu obejít bez Grinche, však ani film Sám doma nemůžu opomenout :)

    Mám spousty oblíbených Vánoních filmů, jen mě mrzí, že je nikdy všechny nemůžu stihnout :(

    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Stelu se musím kouknout!!! Já miluju soby a to hlavně na Vánoce :D!!
      Film Sám doma jsem, myslím několikrát rozkoukala a nedokoukala :/. A neboj s filmy na tom budu podobně :( :D.

      Vymazat
  3. Anděl páně a tři oříšky pro popelku - vedou:-)

    OdpovědětVymazat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!