středa 11. listopadu 2015

Waiting on Wednesday ♥8♥

Týdenní meme, které pořádá Breaking the spine. Každou středu vyberu knihu, kterou si chci přečíst.
Dneska vybírám:





















Název: A selection novela The qeen
Spisovatel: Kiera Cass

Anotace (anglická):
Before America Singer's story began, another girl came to the palace to compete for the hand of a different prince….
Don't miss this digital original novella set in the captivating world of Kiera Cass's #1 New York Times bestselling Selection series. This prequel story takes place before the events of The Selection and is told from the point of view of Prince Maxon's mother, Amberly. Discover a whole new Selection with this inside look at how Maxon's parents met—and how an ordinary girl named Amberly became a beloved queen.

Proč tato kniha?
Jediná věc, proč jsem se pro tuto knihu rozhodla je, že miluju Selekci a tohle je knížka k Selekci, tak proč bych jí tady neměla? (je to srozumitelné? :D)

Četli jste knihu?
Co si o ní myslíte?
Máte rádi Selekci?
 
Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu, Goodreads, youtube a FB stránce.
 

2 komentáře:

  1. Selekce je moje nejoblíbenější serie! Moc jsem si ji zamilovala!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano!! Já taky a moc moc se mi líbí, jak je originální! :)

      Vymazat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!