neděle 29. listopadu 2015

Dlouhé zimní večery | Čaj, zapálená svíčka a dojemná kniha

Ahoj! Asi už víte o co se jedná, ale ještě vám sem dám odkaz na úvodní článek.

U každých Dlouhých zimních večerů budu článek prolévat obrázky, ale tu už asi znáte.
Tentokrát se budu věnovat (jak už z názvu tušíte) takovým těm večerům, kdy si zapálíte svíčku, vezmete si čaj a k tomu dojemnou knihu a můžete si k tomu zalézt pod deku (jako já :D).
Nejdříve si spolu vybereme svíčku, čaj a dojemnou knihu. Poté to všechno zkombinujeme a uvidíme výsledek!
Vlastně vám ukáži mé oblíbené čaje, svíčky a dojemné knihy.

Nejdříve vám ukáži pár mých oblíbených svíček.
Protože si v pokoji nesmím moc zapalovat svíčky, mám fakové svíčky na baterky a vypadají opravdu suprově v malém svícínku.
A když si pálím svíčky s rodiči, nebo u babičky, tak si ráda pálím krychlové svíčky z Manufaktury. Voní, vypadají krásně a vydrží dlouho, co víc si přát?
A protože máme doma spoustu svícínků, tak si dáváme do nich obyčejné čajové svíčky, ale když je nemáme a najdeme nějaké, co ale aspoň trochu voní, nevadí nám to a zapálíme si je taky.

1) Svíčka na baterky




















2) Krychlová svíčka z Manufaktury





















3) Čajová svíčka




















A teď vám ukáži mé oblíbené čaje, co ráda piji při čtení.
Nejraději mám v tomto období čaj od Pickwiku, který je s jablkem a skořicí. Strašně mi chutná a piji ho jenom v zimě!
Další čaj, který jsem si teď poslední dobou oblíbila o víkendu ráno pít je černý čaj s mlékem a trochou cukru. Buď piji také od Pickwiku, ale teď jsem si oblíbila English breakfast tea z Tesca. Je opravdu dobrý!!
Protože jsem VELKÁ milovnice ovocných čajů, tak tu mám jeden, který piji také v poslední době. A hodně často a už dlouhou dobu. Je to Jahodový a malinový čaj, teď konkrétně piji z Marks and spencer.

4) Čaj jablko se skořicí




















5) English breakfast tea




















6) Čaj Jahoda a malina





















No a teď se konečně vrhneme na knihy a to přímo na dojemné knihy!
Nejdřív takovou trochu klasiku v Youngadult světě, Hvězdy nám nepřály, dokonalá kniha i film. Myslím si, že si zaslouží pozornost, jako každá jiná kniha od Johna Greena.
Druhou knihou je Kdy hvězdy stále září. Je to opravdu dojemná kniha, kterou jsem přečetla během pár dní. Tím, čím si hlavní hrdinka prošla ...
A poslední kniha je kniha, kterou momentálně čtu a to Bez naděje. Dokonalá kniha, kde mne dojímají hlavně chování hlavních postav.

7) Hvězdy nám nepřály




















8) Kde hvězdy stále září




















9) Bez naděje




















A výsledek? Podívejte se sami!

10) Výsledek





















Jaký je váš oblíbený čaj?
Jaká je vaše oblíbená svíčka?
Jakou čtete knihu?


Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu, Goodreads, youtube a FB stránce.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!