středa 4. listopadu 2015

Waiting on Wednesday ♥7♥

Týdenní meme, které pořádá Breaking the spine. Každou středu vyberu knihu, kterou si chci přečíst.
Dneska vybírám:

























Název: Sněží, sněží
Spisovatel: Lauren Myracleová, John Green, Maureen Johnsonová
Nakladatelství: Yoli
Anotace:
Sníh o Vánocích je hezká věc, ale čeho je moc, toho je příliš. Taková sněhová bouře umí zamíchat i těmi nejlepšími plány – a když k tomu ještě připočtete, čtrnáct roztleskávaček, jedno miniprase a keramickou vesničku pro elfy, bylo by na rozpletení všech těch zmatků v městečku Gracetown skoro zapotřebí nějakého anděla! Tři vánoční příběhy o tom, že ne vždycky je to, oč stojíte, taky to pravé...

Proč tato kniha?
Ano, je to další vánoční knížka, ale já se na Vánoce opravdu těším!
A taky Johna Greena mám ráda a od Lauren Myracleové jsem četla taky jednu knihu, kde měla několik kapitol a moc se mi to líbilo.

Četli jste knihu?
Co si o ní myslíte?
Těšíte se na Vánoce?
 
Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu, Goodreads, youtube a FB stránce.
 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!