pátek 4. prosince 2015

Recenze: Já, JůTuber

Ahoj, mám tu další recenzi na knížku Já, JůTuber!


Název: Já, JůTuber
V originále: Já, JůTuber
Spisovatel: Shopaholic Nicol, Stejk, Gabrielle Hecl, Madbros, Pedro
Nakladatelství: CooBoo
















 Anotace:
Exkluzivní rozhovory s tvými oblíbenými JůTubery. Jejich návody, tipy, rady a triky, jak se stát úspěšným ve světě YouTube. Jakou používají techniku? Co je pro ně nejdůležitější? Jací byli, než se proslavili on-line? Nakoukni jim pod pokličku!
Přečti si taky příběh mladého JůTubera, jako jsi ty – Manuela Středy. I když má trochu podivné jméno, je to fakt docela obyčejnej kluk, uvidíš ;) Jeho příběh je inspirovaný životy pěti těch nej českých JůTuberů. Zjisti, jak správně natočit video a jak získat co nejvíce odběratelů. Chceš vědět, jak se dá vydělat na YouTube a jak se prosadit? Celý internetový videosvět v jedné knížce!

Manuel a jeho kamarád jsou trošičku střelení, ale za to vtipný a jejich příběh se mi líbil.
Někdy mi to u nich přišlo trochu přehnané, co tam dělali, co se jim stalo a tak, ale některé scény byli u nich skvělé a REÁLNÉ!

Obálku nekritizuji ani nechválím. Nevadí mi, ale není to nějaká nádherná obálka. Zpracování uvnitř knihy je nádherné! Jsou tam krásné fotky, obrázky ...


Držím se toho,
že moje videa
musí vypadat
vesele a vtipně,
protože jinak by
to lidi nebavilo
sledovat.
Celkově bych knize vytkla ty nereálné maličkosti, ale jinak se mi to líbilo. Líbí se mi rady, které tam mají a myslím si, že pár rad se mi bude opravdu hodit.
Také mi příběh přišel trošku uspěchaný. A nemyslím si, že by u prvního videa mohl mít někdo přes 1000 zhlédnutí za pár dní, ještě když začíná a bylo to jenom jedno video, ale to je jenom můj názor se kterým nemusíte souhlasit.
Rozhovory s JůTubery se mi líbili. Byly zajímavé otázky a jejich odpovědi se mi líbili, bylo vydět, že to jsou opravdu oni.

Knize dávám 5/10 bodů.

Četli jste knihu?
Líbila se vám recenze?
A co říkáte na "bum" kolem knihy?

Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu, Goodreads, youtube a FB stránce



Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!