neděle 22. března 2015

Já, jaro a knihy

Tento článek je spíše o fotkách. Je to takové přivítání jara, i když jaro začalo včera.

 


 
Ven chodím oblečená, jako doma, kromě toho si ale beru navíc mikinu a vestu, protože je venku chladněji. Boty si beru, většinou nějaké tenisky.
 

 
S sebou si beru tašku, kde mám knížku, mobil a sluchátka, kdyby mne napadlo poslouchat písničky.

 
Sedím na lavičce, nebo když je tepleji, tak si dám deku na zem a sednu si na ni. A jenom čtu a čtu a čtu.
 
 
A nádherná jarní příroda se ke čtení úplně hodí.
 
Jaký článek by jste chtěli další?
A co Vy a jaro?
 
Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!