čtvrtek 19. března 2015

Recenze: Dvanáct

Po celkem dlouhé době tu je další recenze! A to s knížkou Dvanáct od Lauren Myracleové.

Knihu jsem začala číst v srpnu, pak jsem ji odložila a teď jsem se odhodlala k tomu, abych si knížku dočetla.      Knížka se mi líbila, jako 2 předchozí díly. (Pokud se o těchto knihách chtěli dozvědět něco víc, klikněte sem.) Nevím co bych o této knížce měla psát. Hodnocení této knihy je: 8/10 bodů. 8 proto, že to tak cítím, opravdu nevím jak mám popsat tuto knihu.

Přisunula jsem si ruku ještě o kousíček blíž k jeho.
A on mi najednou položil svou dlaň na mou a stiskl ji.
A bylo to. Sotva jsem dýchala.



   
Napište mi jestli jste tuto knížku četli a ráda bych věděla Váš názor, nebo by jste si knížku chtěli přečíst.

  Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu.
 


3 komentáře:

  1. Mám doma celou tuhle sérii, ale četla jsem ji už dávno... Jenom si pamatuji, že se mi moc líbila, víc Ti neřeknu :D
    Pěkná recenze!

    OdpovědětVymazat
  2. Nevím proč, ale mě tyto knihy moc nelákají, ale rozhodně děkuji za tip :)
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš za co a myslím, že aspoň to toho prvního dílu by ses měla pustit :)

      Vymazat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!