čtvrtek 26. března 2015

malá rezenze + co se mnou udělala kniha Hunger games

Tento článek bude malá recenze a taky co se mnou provedla kniha Hunger games, která, jak už za chvilku poznáte mne úplně očarovala.




 
Začnu s malou recenzí. Je malá, protože Hunger games všichni tuto sérii znáte, já jsem četla teď 1. díl a naprosto mne to pohltilo. Mám v plánu si přečíst další díly, ale mám teď v plánu přečíst 3 knihy, než začnu číst další díl. Neohodnotím ji, protože víte, že bych jí dala největší počet bodů a navíc si to můžete odvodit z názvu a taky z druhé části tohoto článku.
 
Druhá část se skládá z fotek, protože mne kniha tak pohltila, že musím chodit do lesů a šplhat po stromech, hlavně do stromu co je na fotkách.
     Možná, že to bude znít divně, ale někdy si na Katniss hraju :D.
A teď už na fotky (jsou rozmazané, omlouvám se):
 








 
 
 
Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu a Goodreads.
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!