sobota 7. března 2015

Recenze: Selekce

Mám tu další recenzi a to knížku Selekci od Kiery Cassové.




 Pokud jste četli i jiné recenze na tuto knížku, tak jste četli, že je to super knížka a je to velká pravda, můžu Vám to potvrdit.
     Těším se na další dva díly: Elita, První budou to určetě skvělé knížky, jako i tato Selekce.
     Selekce má nádhernou obálku.
     Dávám 10/10 bodů. Dávám teď hodně často 10 z 10 bodů, ale mně se ty knížky opravdu líbily na 100%. Pokud se Vám nějaká knížka nelíbí, napište mi její jméno a zkusím si ji přečíst a třeba to nebude tolik pozitivní recenze.

 
 
Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu.
 
 

1 komentář:

  1. Tuto knihu jsem si před několika dny pořídila, už se na ni těším :)
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!