sobota 7. března 2015

Recenze: Pusheen Já, košišta

Mám tu pro Vás recenzi na přání. Doufám, že se Vám bude líbit a pojďme na to! 

 







 Tato knížka je plná roztomilých obrázků a vtipných a pravdivých popisků o kočkách, dozvíte se o nich víc.
     Hlavní hrdinka je kočka a mohli jste jí vidět na Facebooku, jako samolepku do zpráv. Teš si asi říkáte jestli jsou tam stejné obrázky, a ano jsou, ale ne všechny.
Jedna slečna mi psala, že recenzi nikde nemůže sehnat a je to právě tím, že je to plný obrázků a nemá to žádný příběh. Přesto tuto knihu určitě doporučuji a musím dát 10/10 bodů.

 
 
 
Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu.
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!