neděle 7. února 2016

Recenze: Dárek z pravé lásky

Po dlouhé době tu mám pro vás recenzi!! Trochu jsem mé recenzování pozměnila, tak uvidíme, jak se vám to bude líbit :)


Název knihy: Dárek z pravé lásky: 12 zimních políbení
V originále: My True Love Gave to Me: Twelve Holiday Stories
Spisovatel: Stephanie Perkins, Holly Black, Ally Carter , Matt de la Pena, Gayle Forman, Jenny Han, David Levithan, Kelly Link, Myra McEntire, Rainbow Rowell, Laini Taylor, Kiersten White
Nakladatelství: CooBoo















Anotace:
Jestli máte rádi vánoční příběhy, vánoční filmy, vánoční pořady v televizi a speciální vánoční díly vašich oblíbených seriálů a především, jestli máte vánoční antologie, pak se do téhle knížky rozhodně zamilujete. Dárek z lásky sepsalo dvanáct těch nejlepších autorů young adult knih a jejich redaktorkou se stala Stephanie Perkinsová, jejíž příběhy o Anně a dalších už dávno znáte. Takže se uvelebte někde, kde máte pohodlí, teď na vás čeká dvanáct důvodů, proč za dlouhých zimních večerů zůstat doma a zamilovat se nad stránky příběhů. zdroj

U této knihy se mi moc líbí obálka a růžové stránky, které mají na kraji nakreslená vánoční světélka.
Začátky příběhů jsou přes celou stránku a v příbězích nejsou kapitoly, jen některé mají časové udání.
U této knihy musím zdůraznit, že příběhy byly dobře namíchány. Fantasy, pak asi dva "nefantasy" příběhy.


 

Třebaže Roth považuje všechny Pennyiny kamarády za ne-
chutnou ignorantskou spodinu, protože chodíme na přeplně-
nou státní střední školu, já jsem byla dost chytrá na to, abych si
o Krampusovi vyhledala nějaké informace.
 


Některé příběhy se mi velmi líbily, ale ty co byly fantasy mi moc nepřirostly k srdci (krom posledního příběhu). Ani nevím, jaký se mi líbil nejvíce. Některé příběhy byly lepší, některé horší.
Nevím, co o této knize pořádně říct, protože každý příběh je jiný a kdybych o každém příběhu něco řekla byli bychom tu do půlnoci.
Každopádně tuto knihu hodnotím kladně a mohu ji doporučit každému, ať je to kluk, nebo holka (no spíš těm holkám :D), každý si tu najde svůj příběh, který ho dojme, třeba i rozbrečí.

 
Knihu hodnotím velmi dobře 8/10 body. Vadily mi tam ty fantasy příběhy, ale jinak jsem s knihou byla velmi spokojená.

Co na knihu říkáte?
Četli jste ji?
A jak se vám líbí obálka?
 

Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu, Goodreads, youtube a FB stránce.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!