úterý 16. února 2016

J. K. Rowlingová *1965

Dneska jsem se rozhodla napsat článek o J. K. Rowlingové.
Více informací o autorce najdete zde.




Navštěvovala Wyedeanskou střední školu. Po ročním pobytu v Paříži, který byl součástí jejích vysokoškolských studií, se vrátila do Anglie, kde pracovala hlavně pro Amnesty International.
Nápad na příběh o kouzelnickém učni dostala během cesty vlakem z Manchesteru do Londýna. Narodila se jí dcera Jessica Rowlingová Arantesová.

Příklady knih: Série Harry Potter, Volání kukačky, Prázdné místo ...
Příklady doplňkových knih k Harry Potterovi: Fantastická zvířata a kde je najít, Bajky barda Beedleho ...





Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu, GoodreadsYoutube a FB stránce.

2 komentáře:

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!