středa 17. února 2016

Waiting on Wednesday ♥12♥

Týdenní meme, které pořádá Breaking the spine. Každou středu vyberu knihu, kterou si chci přečíst.

Dneska vybírám:
















Název: Harry Potter a tajemná komnata
Spisovatel: J. K. Rowlingová
Nakladatelství: Albatros media

Anotace:

Vítejte podruhé v Bradavické škole čar a kouzel. Harry se vrací po prázdninách do školy a netuší, že tentokrát mu hrozí smrtelné nebezpečí. V Bradavicích se začínají dít prapodivné věci, při kterých tuhne krev v žilách, a nikdo z žáků netuší, že pradávná legenda se stala skutečností.

Proč tato kniha:

Dneska jsem dočetla první díl a tak jsem si hned do své to-read poličky zařadila druhý díl.
První díl mně hodně překvapil (čekejte recenzi) a moc se těším na druhý, i když příběh už znám.


Líbil se vám Harry Potter?
Četli jste tuto sérii?

Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu, GoodreadsYoutube a FB stránce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!