čtvrtek 18. února 2016

Kniha kouzel TAG

Tento TAG jsem našla u Reading with Lucy a moc se mi líbí. Jelikož nikoho nenominovala a napsala, že tento článek může napsat kdo chce, tak jsem si řekla, že bych to mohla zkusit.



1) Kouzlo, které tě přenese do děje jakékoliv knihy přesně do doby, kterou si vybereš. (Kam se necháš přenést, do jaké chvíle a proč?)

Přenesla bych se určitě do knihy Měděný jezdec, protože bych si s sebou vzala pár základních surovin a přinesla jim je. Nebo bych se přenesla na konec knihy, ale proč to vám nebudu říkat, jelikož by to byl spoiler :).

2) Kouzlo ti umožní vytáhnout libovolnou postavu z knihy a přivést jí do reálného světa. (Koho si vytáhneš a proč, co s ní uděláš v reálném světě?)

Vytáhla bych nejradši Katnnis z Hunger games, abych jí zachránila, ale taky abych jí řekla aby se chovala slušně a poslouchala rady ostatních (protože to mě u ní hodně štvalo).
Možná bych jí ukázala náš les, aby se cítila dobře.

3) Kouzlo, které ti dá možnost přetvořit konec jedné knihy. (Která kniha to bude a jak moc se to bude lišit?)

Změnila bych nejraději konec Měděného jezdce, ale nechci se opakovat a tak vybírám knížku Pekáč buchet. Konec si moc nepamatuji, ale vím, že se mi moc nelíbil. Kdybych si tu knihu znovu přečetla, tak bych určitě věděla co změnit.
A bude se lišit jen trochu. Nechci příběh měnit.

4) Kouzlo má za účel zabít jednu postavu z knihy dle tvého výběru. (Jakou postavu zabiješ a proč?)

Nejradši bych zabila Kestera z knihy Poslední divočina, protože mi přišlo, že chtěl zachránit zvířátka, ale přitom je neměl moc rád. SPOILER: když mu tam zemře jedna kočka a on jen pokrčí rameny a jde, tak mi to připadá dost hnusný od něj :SPOILER
Nahradila bych ho nějakým velkým milovníkem zvířat a Kestera zabila.

5) Když lektvarem poliješ stránku knihy, přehraje ti scénu, která se zrovna odehrávala. (Jaká scéna by to byla a z jaké knihy?)
Byla by to scéna z knihy Bez naděje, kde Sky leží na letišti s Holderem pod oblohou pokrytou hvězdami.
Tyto scény miluju, protože jsou kouzelné a uklidňující.

6) Lektvar, po jeho vypití se na jednu hodinu staneš hlavní hrdinou vybrané knihy v libovolnou chvíli. (Kým by ses stala a co by udělala jinak?)

Stala bych se Amy z knihy Amy & Roger na cestě. Chtěla bych zažít velké dobrodružství spojenou s láskou a tahle hrdinka prožívá všechno v této knize.
Co bych udělala jinak? Řekla bych své mamce pravdu o tom kde jsem.

7) Lektvar, který vymaže zvolenou knihu ze světa i z paměti lidí. (Jakou knihu vybereš a proč?)

Tady to byla jasná volba: Tweety s city. Tato kniha byla pro mě celkem utrpení a ani jsem to nedočetla. Tuto knihu bych opravdu vymazala ze světa.

8) Kouzlo, díky kterému tvému vybranému autorovy napíše knihu, jakou si jen zamaníš. (Od koho by byla, o čem by byla?)

Byla by to kniha od Johna Greena a byla by o road tripu, kde by potkával nějaký kluk spoustu nových kamarádů a objevoval by spoustu nových míst.
Mohlo by to být i okořenění autorkou Barbary Erskinový, která by tomu dávala historické pozadí.

9) Kouzlo ti umožní přidat nebo oživit postavu v jakékoliv knize. (Koho bys přidala nebo oživila?)

Nejraději bych oživila všechny ze Selekce, kromě krále Clarksona (někdo asi víte proč). Moc bych se chtěla se všema seznámit.
A jakou postavu bych přidala? Asi bych nikoho nepřidávala. Všichni mi v knihách sedí a pokud má být nová postava, tak aspoň ať ji zrodí samotný autor.

10) Kouzlo, díky kterému můžeš stvořit svět a vybrat si obyvatele z knihy. (Jaký svět by to byl, jaké postavy by v něm žili a jak by fungoval?)

Určitě by se to odehrávalo někde na venkově u města v České republice.
Byly by tam postavy z knihy Papírová města (úplně všechny) a měli bychom bezstarostný život a jezdili by jsme na road tripy a lítali do Anglie, Itálie ...








Nominuju blog Bookslife, tak si to užij :). Také nominuju všechny, kteří čtou tento článek a chtějí se zapojit :).
Určitě mi pak do komentářů hoďte odkaz. Moc ráda si to přečtu.


Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu, GoodreadsYoutube a FB stránce.

2 komentáře:

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!