neděle 10. ledna 2016

Zimní tag

Doufám, že jste se nelekli té růžové :D, ale doufám, že se vám to líbí!
Než vám řeknu, co bude tento článek obsahovat, tak vám ještě dám odkaz na blog mého spolužáka, tak se určitě koukněte :) Církev Zubra Aleše


Protože zimní tagy mají i vánoční otázky, tak jsem vzala dva takové tagy a vybrala pár otázek, které se mi líbí. Nebudou to jen knižní otázky, ale i otázky "z beauty sekce"
Tak jdeme na to!

1) Nejvíce nošený zimní oblečení?

Určitě můj kabát! Viděli jste ho už v tomto outfitu.
Ale i tak vkládám fotku.











2) Oblíbený zimní nápoj?

Za mě je to určitě čaj! Buď Horké jablko a nebo Jablko se skořicí.
Moc doporučuji!




















3) Kniha, která se odehrává v zimě?

Opravdovou zimu pro mě představovala kniha Sněží, sněží.
Sněhové závěje byly ty pravé!




















4) Nejvíce zimní obálka?

Pro mě je to obálka knihy Měděný jezdec, kde je spousty sněhu.




















5) V jakém knižním příběhu (městě, světě) by jsi chtěla prožít jarní prázdniny?

Otázku jsem si upravila na jarní prázdniny, jelikož o těchto prázdninách jsem většinou někde na horách.
Tak, já bych ráda prožila jarní prázdniny  v posledním příběhu, již zmiňované knihy Sněží, sněží.
Ten příběh a prostředí se mi moc líbilo!!





















Toto by byly všechny otázky a doufám, že tento tag taky uděláte :).

Četli jste Sněží, sněží?
Jaká by byli vaše odpovědi?
 

Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu, Goodreads, youtube a FB stránce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!