úterý 5. ledna 2016

NA | Nový design blogu?, změna? ...

Ahoj!
Je tu nový článek a zároveň nový typ článku. Asi jste si podle názvu všimli zkratky NA = Nové aktuality, budou to aktuality z mého života, nebudou to jen aktuality co se týče knih, ale i mého normálního života, prostě něco jako mám na youtube kanále Knižní čaj s Bárou.
Dokonce jsem vytvořila i obrázek, který nás bude u těchto článků provázet.

První věc, kterou jsem se rozhodla vám říct a změnit se týká blogu.
Mám ráda obyčejné bílé basic věci a jedna z nich jsou i blogy. Asi o víkendu tento blog pořádně vyšperkuju a bude bílí a obyčejný, nebude žádná úvodní fotka, místo toho bude jen černý název blogu v bílém poli.
Také bych chtěla změnit fotky na blogu, které fotím k recenzím ... Budou světlejší a hezčí (doufám).
Pokud chcete mít nějakou představu o tom jak to tedy bude vypadat podívejte se na tenhle blog.

Druhá věc se týká spíše mne. Snažím se změnit. Nechci změnit mou osobu, ale můj styl (oblékání, fotek ...)
Doufám, že se mi to podaří, tak mi držte palce :).

Taky další věc je, že tento měsíc nevím jak to bude s články jelikož je druhý den školy a já už mám naplánované testy. Blíží se pololetí a ty testy budou akorát nabývat, ale nebojte hned v únoru to napravím :).

Tak, to by bylo teda vše. Určitě mi hoďte odkaz, pokud znáte nějaký podobný blog, jako tenhle. :)
Taky mi určitě napište pokud jste dočetli tenhle dlouhý článek :D.

Dočetli jste tento článek?
Znáte teda nějaký blog?
A co si myslíte o novém vzhledu blogu?
 
Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu, Goodreads, youtube a FB stránce
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!