středa 20. ledna 2016

Waiting on Wednesday ♥11♥

Waitin on Wednesday dlouho nebylo a tak to tu máme!!
Týdenní meme, které pořádá Breaking the spine. Každou středu vyberu knihu, kterou si chci přečíst.

Dneska vybírám:




















Název: Deník malého poseroutky | páté kolo u vozu
Spisovatel: Jeff Kinney
Nakladatelství: CooBoo

Anotace:

Valentýnský večírek na Gregově škole převrátil jeho svět vzhůru nohama. Greg se ze všech sil snaží najít holku, s kterou by na něj šel, a bojí se, že zůstane na ocet. Jeho nejlepší kamarád Rowley taky nemá růžové vyhlídky, ale to je chabá útěcha. Nečekanou souhrou náhod se to Gregovi nakonec podaří a páté kolo u vozu je Rowley. Ovšem toho večera se odehraje spousta věcí a nakonec není tak docela jisté, kdo vlastně bude mít štěstí v lásce.  

Proč tato kniha:

Chtěla bych dočíst tuto sérii, kterou mám rozečtenou od té doby co vyšla první kniha :D.
Dneska jsem si jí půjčila v knihovně, abych si ji místo velkého Měděného jezdce tahala v tašce do školy :D.
 Taky oceňuji, jak je vtipná a taky si ji dokážete přečíst za jedno odpoledne (je krátká a má mnoho obrázků).

Máte zkušenosti s touto sérií?
 
Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu, GoodreadsYoutube a FB stránce.

2 komentáře:

  1. Děláš dobře. Poseroutka 4ever <3 :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani ne :D. Není to pro mě série, kterou bych milovala, ale chci jí dočíst do konce :D

      Vymazat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!