neděle 17. ledna 2016

Knižní doporučení: knižní akce

Dnešní článek je po dlouhatánské době Knižní doporučení, na které jsem popravdě zapomněla.
Také obnovím úvodní obrázek, jelikož ten minulý není moc hezký :D.
No a dneska se podíváme na knižní akce!!

Podle mne se spousta lidí na knižní akce bojí chodit. Nemáte čeho! Já jsem byla na jedné podpisové akci, na kterou přišlo spousta lidí, jelikož se jednalo o knížku Já JůTuber a protože to psali youtubeři, tak je jasné, že přišli hlavně jejich fanoušci.


Co se ještě týče mého pohledu na tyto akce a můj vztah k nim (když neberu podpisové akce), tak můj pohled na ně je kladný. Myslím si, že tam získáte spoustu nových kamarádů! A hlavně těch, kteří rádi čtou.
Já se chystám na jednu akci teď v sobotu. Není to jisté, ale asi tam dorazím, to pak najdete na FB stránce, jestli ano, nebo ne.




















S tímto taky trochu souvisí i Svět knihy, který se pořádá každoročně v Praze. Já jsem tam minulý rok byla a nelituji toho. Tento rok se tam chystám znova a mohu s klidem říci, že minulý rok ten den co jsem tam byla, byl nejlepší den v roce 2015.




















To by bylo ode mne vše, doufám, že vám to něco přineslo a pokud by jste na sraz 23.1 do Prahy zašli napište mi a já vám podám podrobnější informace.

Líbil se vám článek?
Byli jste už na nějaké knižní akci?
A chystáte se na nějakou?
 
Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu, Goodreads, youtube a FB stránce.

4 komentáře:

  1. Chodím pravidelně na čtení, nebo besedy. Občas zajdu na Svět knih. Akce jsou bezvadné, jen kdyby bylo víc času. http://kniho.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby bylo více toho času asi bych také hodně na tyhle akce chodila :D.
      A děkuji za komentář :)

      Vymazat
  2. Pokud to trošinku půjde - půjdeme a knihu si ráda přečtu.... i když mi to dlouho trvá :-)

    OdpovědětVymazat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!