sobota 19. prosince 2015

Recenze: Sněží, sněží

Ahoj! Mám tu pro vás recenzi na knížku Sněží, sněží od několik autorů!


Název: Sněží, sněží
V originále: Let it snow
Spisovatel: John Green, Maureen Johnsonová, Lauren Myracleová
Nakladatelství: Yoli
Najdete v sekci: romány • beletrie a společenské















Je tam spoustu postav, protože v jedné knížce jsou 3 sváteční romance (překvapivě).
Všechny postavy byly suprové, příjemné a autoři se prostě strefili do mého vkusu. Nemám dál, co k nim říct ani vytknout.

Obálka se mi moc líbí, všechny ty třpytivé vločky a lesknoucí se obálka je velmi pěkná.
Co se týče celkového designu, tak se mi taky moc líbí, protože jsou všude vločky a působí to hodně vánočně.
Taky se mi líbilo věnování na začátku každé romance.

 
,,Je mi skvěle!" prohlásila jsem s náhlým bláznivým nad-
šením. Stuart ale už byl zvyklý na mou taktiku, na mé snahy
předstírat duševní zdraví.
Celkem rozumně prchl z pokoje.
 
(Zasněžený expres)
 
 
Kdybych vám měla říct, jaký příběh se mi nejvíce líbil, vybrala bych si ten poslední. Byl kouzelný a takový závěr se mi moc líbí.
První příběh byl opravdu dobrý na to, že měl jen cca 50 stran. (Maureen Johnsonová)
Druhý byl také dobrý, John Green je John Green a jeho styl se tam sice moc nehodil a byl to značně velký rozdíl, ale i tak to bylo velmi dobré. (John Green)
Třetí příběh byl nejlepší a bylo to také nejlepší zakončení, ale to už jsem říkala :D. Nemám nic, co bych vytkla.
Řekla bych, že tento příběh je určený spíše pro romantiky, kteří mají rádi celkem hodně sladké příběhy, jako já.  



Knize dávám 10/10 bodů.

Děkuji eshopu Mega knihy za poskytnutí této knihy na recenzi. Knihu si můžete zakoupit zde.

Četli jste knihu?
Jak se vám líbila?
Chystáte se knihu číst?
 

Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu, Goodreads, youtube a FB stránce.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!