čtvrtek 10. prosince 2015

Kniha vs. film: Hunger games 2

Ahoj! Mám tu článek, ve kterém vám porovnám knihu a film Hunger games 2. Doufám, že se vám článek bude líbit.





Nejdříve začnu knihou:

Kniha je samozřejmě lepší, to asi u knihomola je jasná věc. Všechny ty myšlenky postav a popisů prostředí. Pokud chcete vědět nějaké detailnější věci o této knize a jak se mi líbila, tak klikněte sem.

Nevím pořádně, co má o knížce říkat, ale myslím si, že u knihy si toho můžete představit hodně: postavy, prostředí, oblečení, nábytek ... Hodně si toho představíte hlavně u fantasy knih.






















 Něco o filmu:

Určitě se mi líbil víc, než první díl, jak i aréna a celkově ten příběh, tak i zpracování filmu.
Opravdu prospěl nový režisér!

Prostředí bylo dobře vymyšleno a vše se mi líbilo, tomuto filmu nemám co vytknout.





























Shrnutí:

Za mě je určitě lepší knížka! Ale film se moc povedl a myslím si, že i kdyby jste nečetli knihu určitě děj a věci okolo pochopíte!

Pokud máte rádi fantasy tento film je právě pro vás! Ale nezapomeňte se podívat na první díl!




Tento článek je kratší, ale doufám, že to nevadí a že i tak se vám článek líbil.


Viděli jste film?
Líbil se vám?
Máte rádi fantasy?
Máte rádi Hunger games?
 

Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu, Goodreads, youtube a FB stránce.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!