středa 16. prosince 2015

Jsem jiná?

Ahoj!
Dneska vám povím o mých historkách s úkoly na češtinu, respektive na sloh a na literaturu.
Myslím, že se trochu i pobavíte.
+ vám teď přidávám obrázek punče, který je z jarmarku a moc mi chutnal!




Tak první příhoda začíná prvním úkolem na literaturu tohoto školního roku.
Pár dní uplynulo od zadání a odevzdání a naše učitelka nám ukazovala nepovedené práce a vracela je autorům(mimochodem, tato práce se dělala ve dvojicích), tak jsem byla ráda, protože jsme mezi nimi nebyly, ale nechápala jsem, proč si zrovna náš nechala, když jsme to měly dobře, ale s nějakými chybami.

Mám tu další příhodu, která trochu navazuje na tu první.
Zase uběhlo pár dní od zadání úkolu na literaturu a pár dní od odevzdání. Tentokrát jsme to dělali samostatně. Učitelka zase vracela nepovedené práce, ale tentokrát ty velmi špatné začala i trhat. Já mezi nimi nebyla a byla jsem opět velmi ráda.

Další příhoda z dneška. Dneska nám rozdávala opravené práce na sloh.
Tentokrát nám to Paní učitelka i známkovala. Bohužel jsem na tom nedopadla úplně nejlíp. Dostala jsem 3, protože jsem se to podle Paní učitelky měla stručné, ale tak co se dá dělat.

Myslím si, že na to jak píšu tento blog a ještě čtu hodně knihy jsem na tom hodně mizerně. Všichni knihomolové mají jedničky, teda aspoň, co jsem si všimla.

Jste v tomto stejní?
Nebo máte z tohoto jedničky?
 
Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr. 
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu, Goodreads, youtube a FB stránce.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!