středa 30. září 2015

Waiting on Wednesday ♥4♥

Týdenní meme, které pořádá Breaking the spine. Každou středu vyberu knihu, kterou si chci přečíst.

Dneska vybírám:





















Název: Kdo chytá v žitě
Spisovatel: J. D. Salinger
Nakladatelství: Knižní klub
 
Anotace:
Jeden z nejpopulárnějších amerických poválečných románů od klasika moderní literatury. Příběh vyprávěný sedmnáctiletým Holdenem Caufieldem je vlastně popisem necelých tří dnů jeho cesty domů (po opuštění přípravky v Pencey) předvánočním New Yorkem, kdy se Holden konfrontuje s řadou lidí (spolužáci, venkovanky ze Seattlu, prostitutka a její pasák, rodiče, učitel, ...). Více než putováním prostorem je tato cesta však spíše putováním od nevinnosti k vědoucnosti, od sebeneznalosti k sebeuvědomění, od izolace k pocitu sounáležitosti s okolním světem.

Proč tato kniha?

Má zvláštní název a líbí se mi, jak obálka tak i anotace. Také jsem si tuto knihu zvolila pro povinou četbu.

Četli jste knihu?
Co si o ní myslíte?
                                                           
                                                        Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu, Goodreads, youtube a FB stránce.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!