středa 2. září 2015

Waiting on Wednesday ♥2♥

Další Waiting on Wednesday!



 Týdenní meme, které pořádá Breaking the spine. Každou středu vyberu knihu, kterou si chci přečíst.
Dneska vybírám:
 
Název: Měděný jezdec
Spisovatel: Paullina Simonsová
Nakladatelství: Ikar
 
Anotace:
    Rok 1941, Leningrad. Město zašlé slávy, kde velkolepé bulváry a výstavní paláce z dob minulých kontrastují se stísněnými komunálními byty a šedou realitou stalinského Ruska. V Evropě zuří válka, která má brzy osudově zasáhnout i do života Taťány Metanovové. Právě v den, kdy Němci napadnou Rusko, se Taťána poprvé zamiluje - a vzápětí pocítí trpkost zakázané lásky, neboť nadporučík Alexandr Bělov je vyvoleným její sestry Dáši. Situaci navíc komplikuje i skutečnost, že jediný člověk, jenž zná Alexandrovu pravou totožnost, je jeho bývalý přítel Dimitrij, který si myslí na Taťánu. 
   
Proč tato kniha?
 
Obálka je zajímavá, a taky mne zlákal dav lidí, co ji chválí. Je to podle nich také hodně silná kniha.
Nevím kdy se k ní dostanu, ale snad co nejdřív ji někde seženu a přečtu si ji.
 
Četli jste knihu?
Co si o ní myslíte?
                                                           
                                                        Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu, Goodreads, youtube a FB stránce.
                            

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!