středa 9. září 2015

Waiting on Wednesday ♥3♥


Týdenní meme, které pořádá Breaking the spine. Každou středu vyberu knihu, kterou si chci přečíst.
Dneska vybírám:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Název: Všem klukům, které jsem milovala
Spisovatel: Jenny Hanová
Nakladatelství: CooBoo
 
Anotace:
Milostné dopisy mají mnoho podob. Lara Jean nikdy žádný nedostala, ale pár už jich napsala – na rozloučenou. Lara žádnému klukovi nedala najevo, že se do něj zamilovala. Místo toho mu napsala dopis o tom, jak se cítí, pečlivě ho zapečetila a schovala do krabice pod svou postelí. Ale jednoho dne dopisy z krabice zmizí a Lara zjistí, že je někdo rozeslal. A najednou musí čelit všem svým pocitům, které před světem – a hlavně přímo před adresáty – pečlivě ukrývala! A jak se postupně vyrovnává s minulostí, zjišťuje, že něco dobrého to rozeslání dopisů přece jen přineslo.
 
Proč tato kniha?
 
Asi jako vždy mne zaujala obálka a námět. Celkem mám ráda i romantické příběhy a ani by mi nevadilo, kdyby kniha byla opravdu hodně sladká.
Nemám ráda postavy na obálkách, ale tady mi to vůbec nevadí. Ani Šepotání mi nevadí, ale někde je to opravdu nesnesitelné.
 
Četli jste knihu?
Co si o ní myslíte?
                                                           
                                                        Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu, Goodreads, youtube a FB stránce.
                            


Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!