sobota 26. září 2015

Book club? a pár informací

Ahoj! Mám tu pro vás pár informací a jednu otázku pro vás. A přeji vám hezký podzim :).

 

Začneme informacemi.
Jak asi víte začala škola a i já jsem tam na začátku září zase nastoupila, a tak nemám moc času na psaní článků a točení videí. Hlavně teď jsem byla i nemocná. Musím si to teď ve škole dohnat ..., ale pak slibuji že se pokusím psát spoustu článků, dokonce by měly být v příštích dnech dvě recenze.
To je vše.

No a další na řadě je velká otázka pro vás.
Chcete udělat společné čtení každý měsíc? Chtěla bych aby mi každý napsal odpověď buď do komentářů pod článek, nebo na email: welovebooks03@gmail.com
Jedná se o to abychom si každý měsíc přečetli jednu knihu společně a pak si o ní popovídali. Buď v komentářích a nebo na Hangoust Air, nebo něco podobného a pokud by jste o něčem věděli dejte mi vědět.

Mějte se hezky a ahoj!! :)

 Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu, Goodreads, youtube a FB stránce.

2 komentáře:

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!