středa 30. září 2015

Recenze: Hunger games 2

Ahoj, mám tu pro vás slibovanou recenzi!


Název: Aréna smrti
V originále: Catchin Fire
Spisovatel: Sunne Collinsová
Nakladatelství: Fragment
Série: Hunger games (Hladové hry)














Anotace:
Jste hladoví po dalším strhujícím čtení? Napínavý příběh dobrodružství, útlaku a romantiky pokračuje! Katniss dosáhla vítězství v Hladových hrách aktem vzdoru proti všemocnému Kapitolu a jeho krutým pravidlům. Katniss s Peetou očekávají pomstu mocných. Překvapivé výsledky zápasu v drsné reality show však povzbudily obyvatele země Panem, aby se postavili k odporu, a v krajích se formuje odboj. Podaří se zabránit krvavému střetnutí, jehož důsledky by byly víc než hrozivé?

Asi nemusím dlouho představovat Katnis, Peetu, nebo Hurikána či jiné postavy z Hunger games. Můžu vám jen povědět, že Katnis mám hodně ráda a Peetu taky, ale Hurikána moc ne, jako prezidenta Snowa.

Asi jste si už všimli, že mám knižní vydání tří dílů v jedné knize. A tak mám jen jednu obálku u všech třech dílů. Obálka je filmová a 3D a moc, moc se mi líbí, i když se mi více líbí barevné vydání knih, jsou hodně podobné anglickým.


Někdo mi třese ramenem a já si sedám. Usnula jsem s obličejem na stole a zá-
hyby bílého plátna mi obtiskly rýhy do zdravé líce.
 
Kniha se mi velmi líbila a jsem moc ráda, že tato kniha u nás vyšla. A že je a bude film celé série.
SPOILER: moc se mi líbila aréna. Voda a dusno atd. to je geniální, hlavně ty hodiny. ÁÁÁ...
KONEC SPOILERU.
Pokud víte kde je film ke shlédnutí, nebo v nejlepším případě ke stáhnutí. :)
 
 
Knihu hodnotím 10/10 body. Dokonalá kniha i série.

Jak se vám kniha líbila?
A co říkáte na celou sérii?
 


Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu, Goodreads, youtube a FB stránce.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!