čtvrtek 23. července 2015

Recenze: Poslední divočina

Ahoj, je tu další recenze! O prázdninách jich asi bude opravdu hodně.


NÁZEV: Poslední divočina
V ORIGINÁLE: The last Wild
SPISOVATEL: Piers Torday
NAKLADATELSTVÍ: Fortuna Libri
SÉRIE: Poslední divočina














Anotace:  Zvířata zachránila Kestera Jaynese. Ale dokáže Kester zachránit zvířata?
Daleko od domova, uvězněný v zařízení pro problémové děti, žije dvanáctiletý Kester Jaynes. Ve světě, kde už nežijí žádná zvířata si ani on nepřipadá zrovna živý. A tak když se setká s hejnem mluvících holubů a panovačným švábem, má pocit, že už se zbláznil úplně. Ale zvířata se mu snaží něco sdělit…
Holubi odnesou Kestera na místo, kde přežívají poslední zvířata. Moudrý jelen požádá Kestera o pomoc a společně se pak vydají na dlouhou cestu, následováni bláznivým vlčetem, rozmazlenou výstavní kočkou, tančící polní myší a odhodlanou dívkou jménem Polly.

Polly jsem měla radši, než Kestera, protože toho bych v několika scénách nejradši propleskla. Ne jenom jeho, ale i pár dalších vedlejších postav. Zvířata jsem nemohla nemilovat.

Obálka se mi líbí, ale ne zase nějak extra moc. Jediné, co se mi na grafickém zpracování líbí je hřbet knihy. Barvy knihy vybrali dobře, ale nic extra to podle mne není.

 
Poté Paroháč něžně promluví. Jemně. Přál bych si, aby
nebyl tak milý. Nemůžete uhodit klackem někoho, kdo je
tak hodný.
 
Co se týče obsahu samotné knihy, tak jsem se v některých částech nudila a nutila jsem je číst, navíc si myslím, že nejsem pro tuto knihu správný čtenář, jelikož bych tuto knihu dala do ruky nějakému devítiletému, nebo desetiletému klukovi. Abych to trochu upřesnila, zdá se mi tato kniha, jako fantasy dětská knížka.
Autorův styl psaní se mi líbil, protože dokázal toho hodně popsat a ještě hezky a dopodrobna, nebylo to ani přehnané.
Na to, jak je kniha tlustá, by mohla být hubenější. Nějaké části tam byli zbytečné.
Co mi ještě vadí, je že je to první díl série a další díly nejsou a v angličtině to nechci číst.
 
 
 
Knize dávám tedy 7/10 bodů, ale to je jenom pro autorův styl psaní, nějaké scény byli opravdu super a zvířata jsou prostě zvířata.
 
Četli jste knihu?
Jak se vám líbila?
Chystáte se si ji přečíst?
 
 Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu, Goodreads a youtube.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!