pondělí 20. července 2015

Recenze: Nejtemnější hodina

Ahoj! Je tu další recenze a o prázdninách jich bude docela dost. Dnešní recenze bude na knihu Nejtemnější hodina.


 
 
 






NÁZEV: Nejtemnější hodina
V ORIGINÁLE: The darkest hour
SPISOVATEL: Barbara Erskinová
NAKLADATELSTVÍ: Brána













Tony a Ralph s Evií byli dokonalí. Objevovali se v minulosti, ale mluvilo se o nich i v přítomnosti. Lucy s Mikem byli super, ale Tony, Ralph a Evie byli lepší.
Lucy pátrala minulostí Evie a psala o ní i knihu. Narazila i na Ralpha, jejího bratra a na Tonyho.
Mike Lucy pomáhal s pátráním a protože to byl vnuk Evie měl k dispozici několik deníků a písemností.


Obálka se mi moc líbí. Je jednoduchá, ale zároveň pěkná a pro mne kouzelná. Zezadu knihy jsou autorčina díla, které vyšli, díky tomu si babička pořídila Řeku osudu.

 
 
,,Evie?" Ralph našel sestru v prostoru, kde se skladovalo a zpracovávalo
mléko. Ve svých jedenadvaceti letech byl o dva roky starší než Evelyn a role
jejího staršího bratra si vždycky užíval.
 
Kniha s dokonalým tématem byla dobře napsaná a zpracovaná. Posledních 50 stran jsem si v duchu říkala ,,Jak to skončí, jak to chce ukončit, když je tu spousta věcí nedořešených?" skončilo to nádherně, jedna scéna a bylo to, byla to scéna, kterou nikdo nečekal a já jsem se na konci rozbrečela a sedla jsem si z ní na zadek, tak nádherná ta kniha byla.
 
 
 
Knihu hodnotím kladně a určitě si ji znova přečtu. Hodnotím knihu 10/10 body a nelituji času, který jsem do knihy dala.
 
Četli jste knihu?
Líbila se vám?
Přečtete si ji?
 
Určitě mi napište a nebojte se toho.

Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu, Goodreads a youtube
 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!