sobota 4. července 2015

Recenze: Bezpečný přístav

Ahoj, asi před hodinou jsem dočetla knížku Bezpečný přístav a teď se mi stahuje film, tak mi napište, jestli by jste chtěli článek o porovnání filmu a knihy :).


NÁZEV: Bezpečný přístav
V ORIGINÁLE: Save haven
SPISOVATEL: Nicholas Sparks
NAKLADATELSTVÍ: Ikar
                                                                                             



     Hlavní postava Katie, neboli Erin je moje teď jedna z nejoblíbenějších postav a s Alexem tvořili dokonalý pár. Kevina jsem nesnášela, ale kdyby tam nebyl, tak by té knížce chyběla ta temnější stránka.

     Knihu mám ve filmové obálce a jediné co bych ji vytkla jsou hl. postavy. Katie/Erin je popsaná, že měla dlouhé blonďaté vlasy a když se poznala s Alexem, tak je měla tmavé a krátké. Na obálce je má blonďaté a krátké. Je tam s Alexem, který má taky jinou barvu vlasů. V knížce je popisován s bílými vlasy, ale ještě někde má hnědé, no a na obálce je má všechny hnědé.
     Jinak obálka je dokonalá i se zlatým detailem.

 
,,Ona se jmenuje slečna Katie," zacvrlikala za ním Kristen.
,,Už jsem ti to říkala, vzpomínáš si?" Alex se ohlédl. Když
se zase podíval na Katie, usmívala se a podávala mu peníze.
 
     A teď už k obsahu knihy. Kniha se mi líbila a jak už jsem zmínila Kevin to tam prolomil a knize to dodávalo napětí a tyto scény jsem hodně prožívala s hl. postavami. Vlastně jsem celkově knihu hodně prožívala, ale nejvíce scény s Kevinem.
 
 
 
     Abych to shrnula, tak se mi kniha líbila a doporučuji, i když to nebude pro každého. Knize dávám celkové hodnocení 10/10 bodů.
 
 
Chtěli by jste článek, o tom jestli byl lepší film, nebo kniha?
Četli jste tuto knihu?
Líbila se vám?
A co říkáte na Sparksovi knihy?
 


 
Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu, Goodreads a youtube
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!