středa 8. července 2015

Nicholas Sparks *1965

Ahoj, dneska to bude článek o Nicholasovi Sparksovi a jeho knížkách. Touto dobou jsem někde pryč, ale to nevadí, jdeme na to!
Více informací o Nicholasovi najdete zde.

 


Nicholas Sparks žije se svou rodinou v Severní Karolíně, kde studuje děj většiny svých příběhů.

Je nejpopulárnější světový spisovatel, který napsal několik bestsellerů, které se umísťují na první místo. Jeho knihy byly přeloženy na více jak 35 jazyků. Podle některých jeho knih byly natočeny i filmy.

Příklady jeho knih: Milý Johne, Bezpečný přístav, Zápisník jedné lásky, Svatba ...

 
 

Jeho styl psaní je velmi čtivý a Nicholas Sparks se řadí k mým oblíbeným spisovatelům. Docela mne i překvapilo, jak muž, dokáže napsat tak nádherné romány pro ženy.

Máte rádi Nicholase Sparkse?
Četli jste od něj něco?
Jaký je váš názor na jeho knížky a styl psaní?
 
Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu, Goodreads a youtube. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!