sobota 15. února 2020

Recenze: Srdcerváči


Název knihy: Srdcerváči
Autor: Alice Oseman
Ilustrátor: Alice Oseman
Nakladatelství: CooBoo
Najdete: Young Adult , Druhý díl , Anglická verze














Anotace:
     Charlie je nervák, přiznaný gay a přemýšlivý kluk, někdy možná až moc. Nick je zase veselý, měkkosrdcatý hráč ragby. Tihle dva se potkají na stejné škole a okamžitě se stanou přáteli, ale mohlo by z toho být i něco víc…?

     Miluji, ten krásný paperback s nádhernou obálkou a uvnitř s nádhernými kresbami.
     Hezky se mi komiks držel v ruce. Celý den jsem se ho stále měla u sebe a nosila všude možně, takže jsem byla ráda, že mi nikde nepřekáží, a že mi nespadl do vířivky :-D.
     Komiksy vůbec nečtu, naposledy možná Pupíky někde ve 13. Takže tohle bylo pro mě něco neobvyklého, najednou číst něco jiného než je klasický román.


Není to těžký, kluci teď hrajou, koukni, jak to dělají.
Musíš prostě složit hráče, co má balon, tím, že ho chytíš kdekoli od ramen dolů.
Chceš to zkusit?


     Bylo to krásné a nenáročné čtení, které se mi velmi líbilo. Navíc ty obrázky k tomu.... awww.... nádhera. 
     Vztah hlavních hrdinů. se odvíjel opravdu krásně a postupně. Byli spolu velmi roztomilý a já si jen užívala jejich společné chvilky s nimi. 
     Bylo moc krásně v komiksu ukázáno, jak to nemusí být vždy růžové a taky, že ne každý musí být hned gay, když je tamten taky gay. Prostě se to najednou ukáže. Ale nechci vám moc spoilerovat, jelikož děj není nijak složitý. Je velmi jednoduchý a cokoliv bych vám tady víc řekla, tak bych vám už řekla hodně. 


     Tento komiks vám opravdu moc a moc doporučuji. Je na oddechové chvilky, jako dělaný. Sama se moc těším na další díl, který již mám doma.

Četli jste tento komiks?
Pokud ano, jak se vám líbil?
A jak jste na tom s ostatními komiksy?

Knihu jsem si mohla přečíst díky Megaknihám. Pokud uvažujete také o koupi, můžete si knihu zakoupit zde.


Jsem ráda za každou zpětnou vazbu! 
Aby vám nic neuniklo, nezapomeňte mě sledovat na InstagramuGoodreadsYoutube a FB stránce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!