sobota 18. ledna 2020

NA | pět let na blogu, společné čtení...

Ahoj!

     Pamatujete si ještě na tyto články? Už jsou to zhruba tři roky, kdy jsem žádný podobný nenapsala, ale dneska jsem se to rozhodla změnit a napravit, protože už mi tenhle typ povídajícího článku chyběl.
     Pokud jste na mém blogu noví a nevíte o co jde, tak je tohle článek, ve kterém vám povím spousty novinek a zajímavostí, které se kolem mě touto dobou dějí a také vám zkusit něco zajímavého předat.


NAROZENINY BLOGU:

     Nedávno jsem zjistila, že 2.1.2015 vyšel můj první článek na blogu a tím pádem jsem na blogu již pět let! Nemůžu tomu uvěřit, hlavně tomu, že jsem to blogování vydržela a ještě si k tomu založila YouTube kanál a instagramový knižní profil.


     A tak mě napadlo, že pro vás - mé čtenáře - uspořádám soutěž. Bude probíhat až v květnu, kdy se s vítězem/vítězi potkám v Praze na Světě knihy, popovídám si s vámi a předám výhru. Myslím, že to oceníte více, než kdyby vám přišel jenom balíček a já sama bych se s vítězem/vítězi ráda osobně setkala.

ŠKOLA:

     Snad každý nadává na svou školu. Ale zamyslete se. Sice tam chodíme (ne)radi, ale přesto nás něco naučila.
     Já měla školu na prvním místě (nebo alespoň na jednom z prvních míst), a když jsem se dozvěděla, že mám leukémii a doktoři se mě zeptali, jestli mám nějaké otázky, tak jsem se zeptala: ,,A co škola?" Všichni se mi začali smát a já nechápala proč. Já dál chtěla chodit do školy mezi kamarády, mezi učitele, učit se a dál mít svůj život, který jsem do té doby měla.
     Smáli se mi proto, že když máte leukémii (nebo jinou nemoc) na tomhle vůbec nezáleží. A to jsem postupně během léčby zjišťovala, když jsem se ptala dětí okolo a také podle toho, jak jsem se cítila a co všechno se mnou chemošky dělaly.


     Ale proč vám tohle vůbec povídám? Protože škola není na prvním místě, ale je to hlavně vaše vlastní zdraví!
     Sice se školou pokračuji, ale jsou ke mně učitelé shovívaví a dávají mi méně učení. Hlavně se se mnou domlouvají a snaží se mi vyjít vstříc.
     A největší štěstí je, že jsem na gymplu a měla jsem možnost dostat individuální plán!
 
SPOLEČNÉ ČTENÍ:

     Jednou jsem pořádala společné čtení prvního dílu Twilight ságy. Je to taky už nějaká doba a poslední dobou mě láká udělat opět nějaké společné čtení.
     Vyšel by tedy na toto ještě samostatný článek, ale čerstvé pocity bych sdílela na Instagramu, udělala poté na Instagramu také stream, kde bychom si o tom mohli všichni popovídat a knihu prodiskutovat. Tady na blogu by vyšel ještě závěrečný článek, kde bych vše shrnula.


     Ještě pořád přemýšlím jakou knihu bychom si společně přečetli. Třeba na nějakou časem narazím a nebo mi vy sami napište, jestli byste se chtěli zúčastnit společného čtení a popřípadě i jakou knihu byste si rádi společně přečetli.

ČTECÍ MARATON:

     Co tak trochu ještě souvisí se společným čtením je čtecí maraton, který si plánuji udělat v nejbližší době a celý proces zdokumentovat pomocí vlogu, který budu publikovat na YouTube kanále.
     Už mám na něj nachystané knihy, takže bude opravdu brzy.


     Miluji, když mám vyhrazený čas jen a jen pro knihy. Sice ho nebudu mít nejspíše 24 hodin, ale alespoň těch 12 bych chtěla dát.
     Někdy bych chtěla uspořádat společný maraton, ale uvidíme časem, jak to vyjde.

CHEER:

     CHEER je nejen úžasný sport, ale také úžasný dokumentární seriál na Netflixu.
     Moc ho doporučuji, jelikož je reálný a ukazuje celou realitu tohoto sportu. Zranění, tvrdá práce, spousty tréninků, jak si musí navzájem věřit atd.


     Je mi tento sport celkem blízký, jelikož ho dělají moje sestřenice a teta. Jsou v tom opravdu dobří a mají ten nejlepší tým v ČR!
     Dokonce moje sestřenice minulý rok začala trénovat i malé děti a několikrát se jim už podařilo něco vyhrát. Je díky tomu hezky vidět, jak jsou moc dobře trénovaní a sami poté dokáží předat dál, to co se naučili od svých trenérů.
     Opravdu je moc obdivuji a vždy, když se setkáme, vidím, jak moc tento sport milují a jsou oddané svému týmu. Neustále si něco opakují a trénují. Ať už je to jenom pokřik nebo obyčejná hvězda.
     Pokud máte tu možnost, tak se na tento seriál podívejte. Hlavně pokud sami sportujete, hlavně ten Cheerleading... to je potom pro vás povinnost.
     Viděl ho někdo z vás? Určitě mi napište do komentářů váš názor a také, jak jste na tom se sporty vy sami. 


Chtěli by jste nějaké další doporučení filmů a seriálů?
Máte rádi společné čtení a účastníte se jich?
Co právě teď čtete?


Jsem ráda za každou zpětnou vazbu! 
Aby vám nic neuniklo, nezapomeňte mě sledovat na InstagramuGoodreadsYoutube a FB stránce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!