sobota 22. února 2020

Recenze na dětské knihy - Velké překvapení pro malého méďu, tučňáka

     Dnes tu mám pro vás recenzi na dvě dětské knihy. Jelikož je recenze na dvě knihy, tak bude trochu rozdílná od těch ostatních recenzí.
     Za možnost přečtení knih moc děkuji Megaknihám!

VYSKYTUJÍ SE V RECENZÍCH SPOILERY!

















Autorka i ilustrátorka pochází z Francie a jelikož je to něco úplně nového a dětské knížky jsou v poslední době také má parketa, tak jsem se pustila do čtení.


     Kniha ,,Velké překvapení pro malého tučňáka" je tedy jedním z dětských románů. Malý méďa i tučňák poznávají svět kolem sebe na vlastní pěst. Bez rodičů.
     V této knize je překvapí - hlavně tučňáka (podle názvu), když jednoho dne uvidí velikou rybu.             Nakonec zjistí, že je to velká loď plná lidí, kterou společně různě zkoumají.


     Mile mě překvapily překrásné ilustrace v knize. Vlastně v obou knihách. Je to opravdu pastva pro oči. A pro děti úplný ideál.
     Možná je to jen maličkost, ale moc se mi líbilo, že na lodi byl i nakreslený Husky, který do tohoto prostředí dokonale zapadá. V takovéto knize bych ho nečekala, proto jsem z toho maličko vyjukaná.


     Co se týče příběhu je velmi jednoduchý. Na mě až moc. Pro nejmenší děti, tak do 4 let je to úplný ideál.
     Štěpánce se kniha líbila a teď jí je 10, takže pro desetileté děti je to také super kniha.
     Ale já samotná z toho úplně odvařená nejsem. Dozvěděla jsem se hlavně, že méďa je ten silnější a tučňák ten chytřejší. To je možná tak vše.


     Nakonec jsem ohodnotila knihu 6/10 body. Opravdu tuto knihu mohu doporučit hlavně nejmenším dětem.



     Opravdu nevím, co ještě k této knize dodat, jelikož je hodně podobná prvnímu dílu, akorát se tu nejedná o loď, ale o letadlo... tedy o velkého ptáka, jak bylo řečeno v knize.


     Opět jsou v knize nádherné ilustrace. Ty se mi na knize nejvíce líbili. Také bylo moc pěkné, jak byla vidět ta dětská nevědomost, co je co a jak co funguje. To, jak funguje letadlo, a že díky němu mohou lidé taky létat.


     Nevím, co ještě mám ke knize dodat, jelikož je stejná, jako ta předchozí, jak jsem již zmiňovala. Určitě je to skvělá kombinace knih pro nejmenší děti. 

     
     Pro všechny maminky je sehnání alespoň jedné knihy nutnost! Knihu hodnotím stejně 6/10 body.


Jsem ráda za každou zpětnou vazbu! 
Aby vám nic neuniklo, nezapomeňte mě sledovat na InstagramuGoodreadsYoutube a FB stránce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!