čtvrtek 3. listopadu 2016

Recenze: Lístky ve větru


Ahojky! Dneska tu mám pro vás recenzi na knížku, která mi přijde i na podzim ideální. A můžete si jí na podzim přečíst, ale nejprve první díl!!
UPOZORNĚNÍ: POKUD JSTE NEČETLI PŘEDCHOZÍ DÍL A BUDETE HO ČÍST, TUTO RECENZI NEČTĚTE!!!!


Název knihy: Lístky ve větru
V originále: Petals on the Wind
Spisovatel: Virginia Cleo Andrewsová
Nakladatelství: Moba
Série: Dollanganger
















Anotace:
Rodinná sága sleduje spletité osudy dětí, ke kterým se vlastní rodina zachovala neuvěřitelně krutě a nelítostně. Po čtyřech letech nelidského věznění se Chrisovi, Cathy a Carii podaří utéct. Definitivně za sebou zanechávají své dětství, ale také mrtvého bratra a nejpřirozenější lidský cit- lásku k matce, kterou kdysi tak velice milovali, ale která je svou neodpustitelnou zradou hluboce zranila. Zejména Cathy zachvátí hořká nenávist a touha po pomstě.

Toto vydání knihy miluju, je nádherné a takové to "plyšojidní". Kniha je sice docela uzoučká, ale četla se mi celkem dobře. Samozřejmě jsem si musela ze začátku na to zvyknout.
Obálka se mi velmi líbí, i když je na ní zobrazený člověk. Vůbec mi to nevadilo, protože mu nevidíte do obličeje a hodně se hodí k příběhu.


,,Cathy" zašeptal, ,,musíme koukat co nejlíp využít toho, co
nám zbylo, a to jsme my dva. Musíme se smířit s tím, co se
stalo, a začít znovu. Musíme věřit sobě, svému nadání, a pak
dokážeme, co chceme. Takhle to na světě funguje, Cathy, na 
mou duši: Musí to tak fungovat!"

Na Cathy jsem byla občas hodně naštvaná a někdy jí litovala. Doktora a Chrise jsem měla ráda a Carii jsem po celou knihu litovala a to opravdu hodně, nelíbilo se mi, čím si procházela po celou dobu. Julian.... nejhorší postava v této knize a byla jsem ráda za to, jak to skončilo, opravdu jsem ho neměla ráda.
To co se tam dělo ohledně milostných vztahů, mezi různými postavami bylo hodně zajímavé. Opravdu hodně, někdy jsem jen zírala na stránky s otevřenou pusou, co se vše může ve světě dít.
Moc vám toho nechci prozradit, protože se tam toho dělo opravdu hodně.


Moc, moc, moc vám knihu doporučuji, nebo spíš i tuto sérii. Tento díl byl možná i lepší, než první, ale hodnotím ho stejně, ale i zároveň velmi kladně: 10/10 body!!!!

Četli jste tuto sérii? Jak se vám knihy líbili?


Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na InstagramuGoodreadsYoutube a FB stránce.

2 komentáře:

  1. Mně také přijde tento díl lepší. Četla jsem pouze první díl a tento mám rozečtený, ale zatím je opravdu lepší než ten první. Jsem zvědavá jak to skončí a o čem budou další díly. Měj se hezky. :D
    Reading With Lucy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tom, že máš rozečtený druhý díl vím :-D. Jsem zvědavá, co na něj řekneš :-), pokud budeš chtít, tak si můžeme o knize potom popovídat, jelikož bych se ráda o tom rozpovídala se spoilery a s někým to probrat :-D.
      Měj se hezky a děkuji za komentář! :-)

      Vymazat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!