sobota 19. listopadu 2016

Recenze: 14

Dnes tu mám opět recenzi na jednu knížku jménem Čtrnáct. Doufám, že se vám recenze bude líbit.


Název knihy: Čtrnáct
V originále: Thirteen Plus One
Spisovatel: Lauren Myracleová
Nakladatelství: Jota
Série: Neobyčejný deník obyčejné holky       















Anotace:
Viki se pomalu chystá do devítky a teprve nyní jí dochází, jak málo společného času jí a sestře zbývá, než Sandra odjede na vysokou školu až na druhý konec země. Oslava čtrnáctých narozenin skončí téměř katastrofálně – na Viki si nikdo nevzpomene, dokonce ani zaneprázdnění rodiče.

Knížka má větší písmenka, protože je mířená pro mladší čtenáře. Díky tomu se mi četla kniha rychle. Obálka se mi moc nelíbí, vadí mi postava, která proti vám stojí a vidíte jí do obličeje. Jinak se mi obálka hodně líbí.


,,Tak se tím přestaň tak zabývat. Žij tady a teď, má
drahá malá sestřičko."
,,Žij tady a teď," zopakovala jsem po ní.

Všechny postavy mi byly sympatické, až na to, že mi byla hlavní hrdinka v pár věcech protivná.
Kniha se mi líbila, akorát jsem se do ní nemohla na začátku dostat. Celkově bych řekla, že tato kniha byla oproti jiným dílům trošku jiná. V předchozích dílech to šlo od narozenin hlavní hrdinky po měsíci, až do dalších jejích narozenin. Tady to bylo od narozenin do konce letních prázdnin a řešilo se také méně věcí.
Autorka měla opravdu dobrý nápad na téma knihy a následně na její zpracování.
Hodně se mi líbilo prostředí knihy. Místo, kde byly na prázdninách se mi velmi líbilo a byla jsem okouzlena krásou.


Knihu vám doporučuji, jako odpočinkovou knížku pro mladší čtenáře a nadšence do knih s pořádnou letní tématikou.
Knížku hodnotím 9/10 bodů. Opravdu doporučuji a určitě se na ní mrkněte.

Četli jste knihu? Narazili jste na ní?


Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na InstagramuGoodreadsYoutube a FB stránce.

2 komentáře:

  1. Nevím, mně tato série tolik neuchvátila, ale přemýšlím, že ji šanci dám ;-))

    OdpovědětVymazat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!