čtvrtek 10. listopadu 2016

Měsíční chvástačka za duben, květen a červen

Dneska jsem se rozhodla pro Měsíční chvástačku za 3 měsíce. Knih za tento měsíc moc není a tak jsem se rozhodla spíše pro článek, příště bude videová Měsíční chvástačka.




DUBEN:

Tento měsíc jsem si nekoupila, ani nedostala žádné knihy. Celkově byl pro mne tento měsíc ohledně knih dost slabý.

KVĚTEN:

Květen byl úplně jiný než duben. Byl také Svět knihy, na kterém jsem byla a od odtud jsem si odvezla 2 suprové knihy a teď vám je představím.

Prvně jsem zašla do Albatros media stánku a tam jsem si pořídila 3 a zároveň závěrečný díl triologie Šepotání!! Kniha se jmenuje Zrcadlení a ještě jsem ji nepřečetla.




A jako další knížku jsem si pořídila ze stánku Metafory. Knihu, kterou jsem si kupovala, byla novinkou a byla hodně rozebíraná a když jsem měla možnost jít na přednášku a na autogramiádu, tak jsem prostě neváhala a koupila jí. Kniha se jmenuje Pamatuji si vás všechny a také jsem knihu ještě nečetla.





ČERVEN:

V červnu mi dorazil jeden recenzní výtisk, který mi udělal opravdu obrovskou radost!! Byl z eshopu megaknihy.cz!
Kniha se jmenuje Harry Potter a kámen mudrců, ale je to ta ilustrovaná verze!!! Knihu jsem již četla.






Další knihy z června nemám. Jaké knihy jste si pořídili? Můžete mi i poslat odkaz na článek, nebo odkaz na youtube video.


 Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na InstagramuGoodreadsYoutube a FB stránce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!