pondělí 9. prosince 2019

Recenze: Plovoucí po hvězdách



Název knihy: Plovoucí po hvězdách
Autor: Martina Doležalová
Nakladatelství: CooBoo

















     V této knize jsem našla dva významy pro název knihy: 1) plout po hvězdách, když jsem hodně zamilovaná a 2) plout po hvězdách, když jsem zhulená.
     Takhle nějak na mě zapůsobila tato kniha. Kniha, plná povídek o zamilovanosti, cizinců, jiných zemí, trávy a hipíků.


     Na knihu jsem se těšila. Zajímala mě, jelikož byla všude na instagramu a podle toho, co jsem si načetla, tak se mělo jednat hlavně o romantické povídky, které neskončí vždy vesele.
     A ano, tohle tam vše bylo, ale čekala jsem od toho mnohem víc a kniha mě celkově zklamala... Je vidět, že autorka je opravdu spíše cestovatelka, než samotná spisovatelka.


     Každá povídka byla napsána jinak. Buďto se lišily stylem (e-maily, zprávy, deníkové záznamy)... a také slangem a mluvou dané postavy, takže mi všechny povídky nesedly. Vlastně skoro žádná. Co mi totiž nejvíc vadilo, bylo, že jsem neznala skoro nic o hlavních postavách. Pomalu ani jejich jméno.
      Celé se to mělo nějak proplést, ale vůbec nevím, jak. Vše se jen odehrávalo po většinou v Praze, ale nic jiného jsem tam nenašla.
     Ale některé povídky mi sedly a pobavily mě a byly romantické a sladké. Bohužel to byly tak dvě tři povídky.


     Nejspíš jsem si měla o knížce zjistit něco víc. Každopádně knihu jsem nakonec ohodnotila 3/10 body. Knihu bych chtěla doporučit hlavně lidem, kteří mají rádi hipíky a cestování. A i když je tam romantika, je tahle kniha vhodná pro ženy i muže kolem 20ti + let

Slyšeli jste o této knize?
Četli jste knihu Plovoucí po hvězdách?
Jaká je vaše oblíbená povídková kniha?

Knihu jsem si mohla přečíst díky Luxoru. Pokud uvažujete o koupi, můžete si knihu zakoupit zde.


Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na InstagramuGoodreads a FB stránce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!