neděle 15. prosince 2019

Outfit ke knížce #10

      Tak jako minule jsem dělala Outfit ke knížce s recenzí dohromady, tak tentokrát to tu mám znovu, protože mi to přijde zábavnější.
      Akorát nebudu na fotkách já, ale Štěpánka a má na sobě outfit, který si vybrala ke knize sama.
      Také jsou fotky nafocené večer, protože se to hodí k obálce.



     Nejdříve se podíváme na oblečení. Celé je laděno do hvězdné tématiky, jelikož je většina příběhu pod hvězdami na dece, kde hlavní hrdinka vzpomíná. 
     Sice to vypadá, že Štěpa má na sobě šaty, ale není tomu tak.


      Nejdříve tu máme nádhernou obrovskou, modrou a nadýchanou sukni. Úplně jí Štěpánce závidím.

Tchibo
 Ve stejné barvě má na sobě krásné tričko s volánky na ramenou a také s měnící flitrovanou hvězdou na břiše.
     No není to kouzelné?

Tchibo
      Přemýšlely jsme, jaké boty vybrat k celému outfitu. A nakonec jsme se shodly na outfitu bez bot.
     Nevím, jak vy, ale my rády běháme bosy, v létě pod hvězdami.


     No a to nejkrásnější z celého outfitu je kniha!

kniha Něco si přej

A teď recenze!


      I když je kniha hodnocena průměrně, tak já jsem jí ohodnotila úplně jinak. Ale chápu, proč je kniha průměrná.

     Hlavním tématem je jedno velké přání zamilované holky a následná tragická letecká nehoda. A samozřejmě v knize najdete odpověď na to proč se nehoda stala a co se stalo po ní. Nic dalšího prozrazovat nebudu.
     Kniha se rychle čte a hezky to utíká, ale někdo by mohl mít problém se stylem, kterým to bylo napsané. Nevím, jak se styl nazývá (ani nevím, jestli to má nějaký název), ale čtení je, jako by jste četli své vlastní myšlenky. Ze začátku mi to vadilo, ale po pár stranách jsem si na to zvykla a příběh jsem si užila.


     Knihu doporučuji YA a NA čtenářům, kterým nevadí zvláštní a neobyčejná literatura. Spíše tuto knihu tedy doporučuji dívkám/holkám/ženám, kvůli té zvláštní formě psaní.

     Já sama knihu hodnotím 9/10-ti body. Takže za mě Knihu doporučuji. Hlavně na oddychové čtení.



Článek je ve spolupráci s Luxorem. Čímž jim moc děkuji za spolupráci.
Knihu si můžete objednat TADY. 


Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na InstagramuGoodreadsYoutube a FB stránce

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!