čtvrtek 21. listopadu 2019

Sesterské pouto

     Dneska tu budeme mít článek na menší zamyšlení a taky opět recenzi na jednu knihu. 
     Doufám, že se vám bude tenhle článek líbit. A na konci najdete menší video!
     Modelku mi dělala samotná sestřička Štěpánka.


     Pokud to ještě někdo z vás neví, tak mám ještě dvě mladší sestry. Ano, občas se hádáme a lezeme si na nervy, ale přesto nás drží něco pohromadě. Nějaká ta ,,sesterská láska".
     Zastáváme se jedna druhé a pomáháme si, nasloucháme problémům té druhé, děláme blbosti, smějeme se, tancujeme... A někdy máme všechny tři takový záchvat smíchu, že se nemůžeme zastavit. Dokonce o Adventu koukáme na vánoční filmy a užíváme si to.


     Proč tu ale mluvím o sesterském poutu a Štěpánka má na fotkách knihu od Anny Todd, která s tím nijak nesouvisí? Tak musím říci, že souvisí.
     V knížce jsou čtyři sestry Springovy a mě tak moc připomínali nás. Každá má jiný koníčky, jiný věk, ale přesto drží spolu. Za všech okolností, i když někdy udělá ta jedna té druhé nějaký naschvál.


      Co se týče knihy, tak pro nečtenáře (holky/dívky/ženy spíše), který si chce u knihy odpočinout je kniha ideál, ale u čtenáře a menšího rejpala (jako jsem já) je to trochu jiné čtení.
     Téma bylo opravdu hezké a zajímavé... pouto sester, které mají za otce amerického vojáka, takže se to v jejich životě a místě, kde žijí odráží. Navíc každá dospívá a má své starosti.
     V knize se více objevovali kapitoly dvou nejstarších sester a poté jedna kapitola na začátku jejich matky a občas i kapitoly Beth - patnáctileté dcery. Ale to jen občas a nejmladší už vůbec, což mě velmi štvalo a zklamalo.
     Zápletky mě moc nepřekvapily. A taky mi přišlo, že autorka asi moc nepřemýšlela, když Beth tak trochu vedla domácnost a byla takovou ,,druhou matkou" (nevím, třeba je to v Americe běžné). A poslední věc, která mě zaskočila byla, že před koncem knihy najednou začaly postavy více mluvit sprostě a to i ta nejmenší, u té jsem se nejvíce divila.
     Ale teď k tomu pozitivnějšímu...příběh byl velmi zajímavý a opravdu odlišný od všech ostatních, i když bylo z knihy cítit, že by se měla vrátit ke knihám, jako je série After.
     Milovala jsem scény z vojenského prostředí a taky scény z jejich navštěvování jednoho města (kdo četl, tak ví).


     Knihu můžu doporučit všem čtenářkám, které si chtějí jen tak odpočinout u neobvyklého tématu. Já knihu hodnotím 6/10 body.
A teď si můžete pustit kratší videjko, které jsme se ségrou natočily. Užily jsme si obě užily!



Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na InstagramuGoodreadsYoutube a FB stránce

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!