pondělí 23. prosince 2019

Vánoční knižní tag

     Jelikož je teď to vánoční období, rozhodla jsem se pro nějaký vánoční příspěvek na blog. Na YouTube mám samozřejmě nějaká vánoční videa, ale na blog také musím něco přidat.


1) Stromek - Jakou knihu by sis nejvíce přála najít pod stromečkem?


     Ráda bych pod stromečkem našla knihu ,,InTyMně" od Markéty Lukáškové a poté pokračování série ,,Ohnivák". Konkrétně se jedná o knihy ,,Deset tisíc nebí nad tebou" a o knihu ,,Milion světů s tebou".
     Snad některou z těchto knih najdu pod stromečkem.


2) Rodina - Se kterou knižní postavou bys nejraději strávila Vánoce?

     Ani nevím... Ale nejspíše s Larou Jean a její rodinou. Určitě bychom si to hodně užily.


3) Ozdoby - Jakou knihu sis koupila pouze kvůli obalu?

     Knihy si moc podle obalu nekupuji, ale spíše podle hodnocení. Ale musím přiznat, že jsem si knihu ,,Everything, Everything" a i druhou knihu (,,Sun is also a star") od autorky Nicoly Yoon koupila hlavně kvůli nádherným a zároveň jednoduchým obálkám koupila.


4) Koledy - Která kniha ti vlezla do hlavy a nemohla jsi na ni přestat myslet?

     Těchto knih je více. Ale pár vám jich napíšu: Hana, Všem klukům, které jsem milovala, Selekce, Hunger games, Bezpečný přístav, Malý princ, Květy z půdy, Diabolik...
     Je jich mnoho, jelikož se snažím opravdu vybírat knihy, které jsou velmi kvalitní a vím, že se mi budou určitě líbit.


5) Dárek - Která kniha ti přinesla největší překvapení?

     Možná vás to překvapí, ale je to Harry Potter (hlavně třetí díl). Ano, všichni pěli chvály na tuto sérii, ale já jsem tomu tolik nevěřila. Nevěřila jsem, že to bude až tak dokonalé! Ten styl psaní....
     Každopádně jsem si ho taky hrozně moc zamilovala, ale nebojte se. Neřadím se mezi ty úplně největší fanoušky. Ale fanoušek Harryho rozhodně jsem.
     A moje nejoblíbenější postavy jsou Ginny, Hermiona, Ron a Cedrik. A Hagrid s Brumbálem.


6) Pohádky - Jaká je tvá oblíbená dětská knížka, ke které se ráda vracíš? 

     Těch je strašně moc. Ale jako odpověď zvolím ,,Děti z Bullerbynu". Tuhle knihu miluji a nikdy nezapomenu na to, jak nám ji táta večer četl, když jsem byla já a moje sestra malá.


7) Sníh - Jakou knihu bys nejradši zahrabala hluboko do sněhu a proč?

     Na tohle mám jasnou odpověď... ,,Plovoucí po hvězdách".
     A proč? Protože to bylo akorát plýtvání papírem. Opravdu. Kniha za nic nestojí a nechápu, proč ji vůbec vydali. Můžete se sami kouknout na internet na různá hodnocení a bude vám jasné, že nejsem nejspíše jediná, která by tuto knihu zahrabala do sněhu.


8) Zvoneček - Jakou knihu je nejlepší číst o Vánocích a proč?

     Na Štědrý den nejlépe žádnou a jen koukat na pohádky a být s rodinou.
     Ale pokud mám něco doporučit, tak povídkové knížky: ,,Sněží, sněží" a ,,Dárek z pravé lásky". Opravdu se mi moc líbily a ,,Dárek z pravé lásky" je hodně vánoční a také silvestrovský. Každá povídka je jiná a jedinečná.


Jak se vám líbil tag?
Jak by jste odpověděli na tyto otázky?
Jak moc se těšíte na Vánoce?


Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na InstagramuGoodreadsYoutube a FB stránce

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!