středa 6. listopadu 2019

Outfit ke knížce #9

     Místo klasické recenze na knihu, jsem se rozhodla po hodně dlouhé době napsat článek ,,Outfit ke knížce" a u toho vám zrecenzovat knihu.




      Nejdřív se podíváme na oblečení a odkud je. S nikým nemám spolupráci a píšu to tam čistě jen proto, kdyby si to někdo chtěl pořídit.


     Čepici opravdu miluji. Je příjemná, hodí se ke všemu a hodně jí vynosím, což je pro mne nejdůležitější.
Mama Domisha čepice

     Tričko, nebo spíš zkrácené tričko má vepředu na prsou malou Ariel a zezadu na zádech velký nápis ,,Team Ariel", což já sem patřím, protože mám ještě jedno tričko s touto princeznou. 
    Triko jsem si zvolila kvůli hlavnímu tématu v knize: Nedostatek vody. Přece všichni víme, že Ariel žila v moři a chtěla na souš. 
     Hlavně chci moc poděkovat Adélce, takže všichni rychle na její instagram. 
dárek k narozeninám



     Obyčejné černé kalhoty nikdy nic nezkazí. Tyhle dokonce jsou celkem zvláštní, jelikož jsou napůl džíny a napůl legíny.
Lidl  ??

     Jako poslední zbývají boty a ponožky. Ponožky jsou klasické vysoké Nike. K nim není co dodat.         Ale boty jsem zvolila sice hodně barevné a trochu "Old school" (Když došla voda, tak mi občas přišlo, že žili ve starší době), ale za to se v nich skvěle chodí!
ponožky, Jarmilky



A teď recenze na knihu! 

kniha Sucho
   

     Knihu napsal oblíbený autor Smrtky společně se svým tátou. A světe div se! Na Goodreads má 4,05 hvězdiček, na Databázi knih 86% a na ČBDB 84%. Tohle opravdu není špatné hodnocení.

    Hlavní téma knihy je nedostatek vody. To je asi vše, co byste o ději měli vědět, protože dál už si umíte představit, co se asi děje při nedostatku vody.
     Příběh je napsaný z několika pohledů a pokud se objeví nějaká další postava, která tam v tu chvíli hraje důležitou roli, tak je děj psán i z jeho pohledu.
     Já se nemohla od knihy odtrhnout a občas mi běhal mráz po zádech. A při pár scénách jsem se málem rozbrečela, nebo mi spíše bylo líto toho, co se tam zrovna stalo. Také jsem byla občas zhnusená a musela se zamyslet, jestli by to bylo reálné a bohužel jsem došla k závěru, že ano.
     Tuhle knihu doporučuji. A doporučuji ji YA čtenářům... klukům i holkám a hlavně milovníkům post-apokalyptické literatury.



Na konec vám ukážu tématickou fotku ke knize (doufám, že se mi to povedlo). A taky vám řeknu moje hodnocení knihy, což je 10/10 bodů.


Článek je ve spolupráci s Luxorem. Čímž jim moc děkuji za spolupráci.
Knihu si můžete objednat TADY. 


Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na InstagramuGoodreadsYoutube a FB stránce

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!