neděle 27. října 2019

Recenze: Zaslíbená Země nezemě 1



Název knihy: Zaslíbená Země nezemě 1
Scénář: Kaiu Širai
Kresba: Posuka Demizu
Nakladatelství: CREW
Najdete v sekci: Nezařazeno , Další díla autora
















Anotace:
     Děti v sirotčinci Grace Field House žijí pod dohledem laskavé vychovatelky a zdá se, že ke štěstí jim téměř nic nechybí. Netuší však, že to je jen pozlátko, a že se z nich všech postupně stane potrava pro démony. 

     Můj první problém s touto mangou byl, že jsem nevěděla jak jí vlastně číst. Četla se totiž obráceně. Vlastně celá kniha je tak trochu obráceně. Ale zvykla jsem si na to a po pár stránkách už to nebyl problém. 
     Má nádherné ilustrace. Opravdu jsem si je užívala... všechny ty detaily a citoslovce napsaná zvláštním písmem... no prostě krása. 
     Co se týče obálky, tak se mi moc líbí a líbí se mi i jak je kniha udělaná (dobře se drží, vejde se všude atd.)
  




TI, SE KTERÝMI VYRŮSTÁM,
NEJSOU MÍ SOUROZENCI.
TA, KTEROU ZBOŽŇUJU JAKO MATKU...
...NENÍ MÁ MATKA.

     Jakmile jsem mangu dočetla (za jedno dopoledne), musela jsem mít další díly a chtěla jsem vědět, jak to bude pokračovat. Takže jsem hned utíkala do knihkupectví a táta mi koupil další dva díly (jiné mangy tam nebyly) a ty jsem taky hned zhltla. 
     Tento první díl vás hlavně seznámí s postavami, prostředím a hlavní zápletkou. Moc mě to bavilo. Otáčet stránky, seznamovat se a pozorovat ty nádherné ilustrace.  
     Přišlo mi, že se v manze vyvíjel romantický vztah mezi hrdiny, ale byl tam jen trošičku naznačen, takže tohle neberte moc vážně, jelikož to nemusí být vůbec pravda. Hlavně postavy jsou děti od miminek do dvanáctiletých dětí. 
     Nikdy jsem mangám nefandila, ale tuhle miluji a budu pokračovat v dalších dílech.




     Manga se mi moc líbila a doporučuji jí všem, ale dětem určitě ne, měli by z toho akorát noční můry. Knihu hodnotím nakonec 10/10 body. 

Čtete nějaké mangy?
Znáte tuhle sérii?
Jaké mangy by jste mi doporučili?

Knihu jsem si mohla přečíst díky Megaknihám. Pokud uvažujete také o koupi, můžete si knihu zakoupit zde.



Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na InstagramuGoodreads a FB stránce.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!