neděle 12. července 2020

Recenze: Krásky



Název knihy: Krásky
Autor: Dhonielle Claytonová
Nakladatelství: Fragment
Série: Krásky
       























Anotace:
    V honosném světě Orléans je krása tou nejvyšší hodnotou. Lidé se zde rodí šedí a pouze uctívané Krásky mohou díky svým schopnostem měnit jejich zevnějšek i povahu. Camellii však nestačí být Kráskou, chce být nejlepší a sloužit královské rodině. Po příchodu do paláce zjistí, že je objektem temných zájmů, jež mohou její schopnosti zneužít pro zvrácené účely. Čeká ji nepředstavitelná volba… a v sázce bude osud celého Orléansu.

    I když si myslím, že by kniha byla hezčí s mapičkou uvnitř a s pevnou vazbou a klidně i přebalem, tak mě překvapilo, jakou má krásnou a plyšovou obálku. Příjemné na dotek a vůbec to neudělalo žádné šmouhy od sahaní na knihu.
    Taky velkým plusem je, že tento paperback se čte dobře a nedělá velké přehyby. 



Prosklené vitrínky ukrývaly krasohledy - maličké mosaz-
né kaleidoskopy seřazené podle ročního období a roku s ob-
rázky nejlepších a nejchytřejších dvořanů v království, které
pořídili orléanští novináři.

    Musím upřímně napsat, že mě kniha zklamala. Vlastně mě nezklamala, protože jsem od ní nic moc nečekala. Ale dostala jsem nádherně vystavený svět s kouzly, které byly trochu odrazem medicíny. Dostala jsem i super postavy, které mě nijak nevytáčely. 
    Ale také jsem (bohužel) dostala mix Selekce a trochu Skleněného trůnu a milostný trojúhelník a to mi tam dost vadilo.
    Na začátku knihy jsem z toho byla zoufalá a myslela jsem si, že se celou knihou bude táhnout hodně podobný děj Selekci, ale naštěstí před 100 stranou se to změnilo a začalo se to rozjíždět. Pak přišli teda další věci, které se opět podobaly Selekci. Nebylo to zas tak moc.
    No a konec... ten byl grandiózní, trochu otevřený a podobný Skleněnému trůnu.
    Pozitivní věci na této knize byly postavy, vytvořený svět, a jak to bylo napsané, protože mi stránky mizely pod rukama.


    Knihu doporučuji lidem, kteří se čtením začínají a chtěli by si přečíst nějakou rychlou holčičí fantasy o Kráskách. Nakonec jsem tedy knihu ohodnotila 6/10 body.

Četli jste tuto knihu?
Chtěli byste si jí přečíst? Popř. jak se vám líbila?
Co vy a fantasy?

Knihu jsem si mohla přečíst díky Megaknihám. Pokud uvažujete také o koupi, můžete si knihu zakoupit zde.


Jsem ráda za každou zpětnou vazbu! 
Aby vám nic neuniklo, nezapomeňte mě sledovat na InstagramuGoodreadsYoutube a FB stránce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!