úterý 14. července 2020

PINTEREST VS. REALITA

Ahoj!
    Určitě všichni známe ty nádherné fotografie a obrázky z Pinterestu a říkáme si, jak je sakra možné, že někdo vyfotil TAK ÚŽASNOU fotku a vy jste dokázali vyfotit jen obyčejnou. 
    Tak jsem se rozhodla udělat jeden menší pokus a vzít pár fotek z Pinterestu a napodobit je. 


    Nejdříve jsem si vybrala originální obrázek a zkusila ho vyfotit podobně.



    A protože to nebylo úplně přesné, tak jsem fotku musela trochu upravit. Ale popravdě. Každá fotka mi trvala dlouho. I jenom jí podobně vyfotit, nebo vybrat ty správné knihy.


    Další tu má takovou ,,geometrii" z knih. Musím se přiznat, že když mi pomáhala sestra fotit se mnou tyto fotky, tak se pokusila z několik mnou vybraných knih napodobit tuto fotku.


    Vyfotit se jí to povedlo takto:


    A po mé úpravě to dopadlo takto:


    S napodobením tohoto obrázku to bylo těžší, jelikož jsme neměli doma stejnou deku, nemám ještě tolik vlasů na copánky a v paruce se dělají těžko. Taky se improvizovalo s oblečením a knihami, které nejsou stejné a otevřené nám některé nechtěli držet na místě.


    Samotná fotografie vypadala takto:


    A po úpravě takto:


    Jedna z fotek, která se mi strašně moc líbila, ale bohužel... ještě nemám tak dlouhé vlasy, abych mohla tuto fotku vyfotit:


    A ejhle! Vždyť já mám paruku! A to ještě ve stejné barvě, jako má holka na fotce! Takže jsem poprosila ségru, lehla si na postel a vzniklo toto:


    Samozřejmě to chtělo pár úprav, tak jsem je udělala a BUM! Mám skoro stejnou fotku, jako je ta z Pinterestu!


    A jako poslední fotka, je zároveň první, kterou jsem fotila, a která mi vnukla tento nápad... nápad napsat tento článek a pokusit se napodobit pár fotek z Pinterestu.


    A kdybych zvolila trochu jiné knihy, nebo měla úplně stejné knihy, tak se mi tvar srdce povede lépe. Ale jedna kniha je tam stejná! Poznáte ji?


    Pak pár úprav a TADÁ! Mám hotovou fotku!

    
    Na závěr bych chtěla moc poděkovat sestře Ivě, která mi pomohla nafotit fotky. Vždycky si pomáháme, hlavně, co se týče fotek, takže, když kliknete sem, zobrazí se vám její Instagram, plný nádherných fotografií!

Určitě mi napište, jestli se mi fotografie povedly!
A taky, jestli jsou tomu podobné :-D 
Pokud chcete 2. díl, tak mi klidně naposílejte obrázky, které mám příště napodobit.


Jsem ráda za každou zpětnou vazbu! 
Aby vám nic neuniklo, nezapomeňte mě sledovat na InstagramuGoodreadsYoutube a FB stránce.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!