pátek 15. května 2020

Outfit ke knížce #11

Ahoj!
Poprvé v tomto roce tu mám článek ,,Outfit ke knížce"! Jsem zvědavá, co na to řeknete, protože jsem si s tím dala dost práce, a navíc mi přijde, že to není ledajaký outfit, ale spíš cosplay. A nápad přišel, jako blesk z čistého nebe. Tak, jdeme se na to podívat!


     Začnu knihou. A to je kniha Protivníci. Druhý díl Renegátů. V tuto chvíli nemohu napsat, jestli je tento díl lepší než první, nebo jiné podrobnosti, jelikož v tuto chvíli knihu čtu.


     Co se týče outfitu, začnu od bot a budu postupovat dále nahoru. Boty jsou obyčejné Nike boty, které mám již několikátým rokem, ale jsou opravdu pohodlné a lehké. 


     Kalhoty jsou obyčejné tepláky z jednoho německého Primarku, které mám doma tři roky. Ale určitě by se daly zaměnit s nějakými legíny na cvičení, které mají také černou barvu.


     Pak je tu tílko. Spíše bych to nazvala crop-topem. Černý krajkový crop-top z New Yorkeru. Ze předu je celý černý, ale zezadu je jen krajka, takže je částečně průhledný. Také je na fotce řetízek, ale ten nosím každý den, takže nic extra a nemusí být součástí outfitu.


     Pak tu mám make-up, který je u tohoto outfitu nejdůležitější částí. Modré oční stíny, modrá rtěnka, kterou jsou vytvořené i tečky na očích, hnědý gel na obočí, modrá řasenka a klasický základ (makeup, pudr, korektor...).


     A aby byl celý outfit/cosplay dokonalý, tak jsem nechala vlasy takové, jaké byly: rozcuchané.



     To je vše! Dejte mi určitě vědět, jestli se vám tento článek líbil a jestli by jste chtěli podobné.


Jsem ráda za každou zpětnou vazbu! 
Aby vám nic neuniklo, nezapomeňte mě sledovat na InstagramuGoodreadsYoutube a FB stránce.


2 komentáře:

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!