úterý 7. ledna 2020

Recenze: Umělecké projekty pro malé kutily

     Ahoj! Dneska tu mám neobvyklou recenzi na zajímavou uměleckou knihu, podle které jsme se Štěpánkou něco vytvořily, tak se na to jdeme podívat!




     Se Štěpánkou jsme si vybraly mini vázy z recyklovatelných materiálů.
     Jelikož jsme spousty materiálu na některé vázy neměly doma, tak jsme si postup trochu poupravily. Místo různých pásek a dalších dekorativních věcí na vázy jsme si -podle návodu- vzaly sklenice, tempery, štětce, vodu, podložku a z víček jsme si udělaly palety.


     Poté jsme jenom natřely sklenice barevnými temperami a nechaly sklenice uschnout na topení na papíře.
    Mě trochu barvy zteklo seshora dolů a udělalo to celkem zajímavý efekt.

má je tato zaostřená

Štěpky je ještě nedodělaná... zelenomodrá
     Potom, co jsme tedy obě sklenice pořádně obarvily, tak jsme je naplnily pastelky, fixy, propiskami a dalšími tužkami.


     Co se ještě týče samotné knihy, tak si myslím, že stojí za to si jí pořídit, pokud jste velcí fanoušci vyrábění a už nevíte, co vymyslet.
    Spousty výtvorů se dělají z nějaké látky nebo něčeho, co máte dlouho doma (npř. krabička).
    Opravdu musím vyzdvihnout, že jsou v knize různé šablony, které jsou při vyrábění zapotřebí. Takže si nemusíte zbytečně sami vyrábět ještě navíc nějaké šablony, ale stačí si je okopírovat z knížky.

   
     Jsem moc ráda, že mám knihu doma a můžu z ní čerpat nápady. Hlavně si myslím, že je to také skvělá kniha nejen pro rodiče, ale také pro učitelky ve školkách nebo na základce na prvním stupni. 


     Umělecké projekty pro malé kutily hodnotím 7/10 body. Jelikož něco by bylo pro nás těžce sehnatelné. Ale to už záleží na tom, kde se pohybujete.

Knihu jsem mohla vyzkoušet díky Megaknihám. Pokud se chcete podívat na více podobných knih, tak je najdete také zde.  

Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na InstagramuGoodreads a FB stránce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!