neděle 22. října 2017

Recenze: Zrcadlení

Dnes tu mám pro vás recenzi na knížku Zrcadlení.
Pokud jste nečetli předchozí díly, tak tuto recenzi nečtěte, recenze totiž může obsahovat spoilery na předchozí díly.


Název knihy: Zrcadlení
V originále: Ensnared
Spisovatel: A. G. Howardová
Nakladatelství: CooBoo
Série: Šepotání


















Anotace:
Alyssa přežila maturitní ples i bitvu, která se kolem něj rozpoutala, akceptovala své šílenství a získala nadhled. Je teď rozhodnutá bojovat za oba dva své světy i lidi v nich. Za svět lidí i za Říši divů. Chce zachránit všechny, které miluje. I když to znamená, že musí vyzvat Červenou královnu na závěrečný souboj vůle a intrik… a i když jediná cesta do Říše divů vede skrz zrcadlo – přes paralelní dimenzi plnou zmutovaných a nebezpečných podsvětníků.

Kniha má celkem hezkou obálku, ale stejně mě nejvíce na knize zaujalo barevné písmo, které je v každém díle. První díl má zelené písmo a zelenou obálku, druhý díl fialové a fialovou obálku, no a třetí díl má červené písmo a červenou obálku. Je to opravdu zvláštní, ale zajímavé. Někdo má problém se čtením barevného písma, ale já tento problém naštěstí nemám.
Kapitoly jsou celkem dlouhé a jedna kapitola má kolem 20-ti stran. Pro někoho ideální, pro někoho ne. U mě záleží na tom, jaká kniha je.



,,Má tvoji bradu," řekne cizinec, jako by si mého posti-
žení ani nevšiml, ,,ale ty oči... a křídla..."
,,Ty má po matce," pronese táta pyšně, jako by ani on
neviděl, co se děje.

Čekala jsem, že když je tato kniha závěrečným dílem, že to bude něco velkého a vrcholného, ale trochu jsem se spletla.
Kniha se mi líbila a bylo to opravdu super čtení. Nová zápletka, další odhalení bylo opravdu super. A i to zakončení dávalo na konci smysl. I když jsem teda doufala v trochu lepší konec.
Zrcadlení bylo na mě trošku zdlouhavé a to, jak v jedné 20-ti stránkové kapitole rozebírala Alyssa vztah mezi ní a Morfeem a Zachem mě opravdu moc nebavilo. 
Je to asi nejslabší díl, ale stejně se mi Zrcadlení hodně líbilo. 



Knihu tedy nakonec hodnotím 9/10 body. 

Četli jste knihu?
Líbila se vám?


Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na InstagramuGoodreads a FB stránce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!