pondělí 27. listopadu 2017

Recenze: Odvrácená tvář lásky



Název knihy: Odvrácená tvář lásky
V originále: Ugly love
Spisovatel: Colleen Hooverová
Nakladatelství: Yoli















Anotace:
Když se vysokoškolačka Tate Collinsová na čas přestěhuje ke svému staršímu bratrovi a seznámí se s jeho kamarádem, pilotem Milesem Archerem, není to rozhodně láska na první pohled. Není to dokonce ani přátelství, jen vzájemná prudká a neovladatelná touha. Miles kupodivu váhá déle než Tate, ale nakonec i on potlačí svoje zábrany. Už po prvním milování je zřejmé, že fyzicky si oba dokonale vyhovují. Oboustranná domluva zní jasně: on o lásku nestojí, ona na ni nemá čas, takže zůstanou jen u sexu. Jenže Tate brzy zjišťuje, že chce se záhadným, uzavřeným a posmutnělým Milesem prožít mnohem víc. Že chce porušit obě jeho pravidla: neptat se na minulost a nepočítat s budoucností.

   Kniha má jednoduchou obálku, která je zachovaná z originálu. Jsem ráda, že je zachovaná, jelikož se mi velmi líbí. Kniha je zpracovaná, tak jako většina Yoli knížek. Tím pádem se to čte hodně dobře.
   Ještě, co se mi líbilo, bylo prolínání minulosti se současností. Sice se toto objevilo až někde v polovině knize, ale i tak to bylo opravdu super! Taky tam byly dva pohledy. Jeden pohled od Tate a druhý od Milese, u kterého se tedy později objevují i kapitoly z minulosti.
   Jediné, co mi trošku vadí je překlad názvu knihy, sama sice nevím, jak bych to přesně přeložila, ale myslím si, že název ,,Ugly love" je mnohem výstižnější.



,,Myslím, že když když
 muž jednou pozná odvrácenou tvář lásky, už ji nechce nikdy
spatřit znova."


   Když jsem byla nemocná, tak jsem na nic neměla náladu, ale nudila jsem se, tak jsem se rozhodla si vzít nějakou jednodušší knihu. Šla jsem ke knihovničce a vytáhla si Odvrácenou tvář lásky.
   Opravdu to bylo podle mého očekávání lehké čtení. Knihu jsem přečetla za asi tři dny a moc mě to bavilo. Je to sice jednoduché čtení, ale je to taky velmi silný příběh.
   Od Colleen jsem četla více knížek a jak většina lidí říká, tato je opravdu trošku jiná. Nedokážu teď přesněji napsat, čím to bylo, ale bylo to jakýmsi způsobem trošičku jiné. Mně tohle vůbec nevadilo. Byl to pořád výborný a dojemný příběh na konci.
   Odvrácená tvář lásky je svým způsobem romanťárna plná vášně, tajemné minulosti a obyčejného života vysokoškolačky v novém městě. 
   Určitě se pro mě tato kniha řadí mezi jedny z nejlepších knih za tento rok, protože se mi opravdu líbila a zlepšila mi nemocnou náladu.



Knihu hodnotím 10/10 body, protože mi v knize vůbec nic nechybělo.

Četli jste knihu? Co říkáte na to, jak je trošku jiná od ostatních knih Colleen?



Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na InstagramuGoodreads a FB stránce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!